niedziela, 15 lipca 2012

Inspirująco

Leniwie spędzony weekend z domieszką zabawy i uroczego wakacyjnego klimatu 

Co raz mniej czasu. Mam wrażenie, że im jestem starsza tym mniej mi go pozostaje. Chciałabym robić tyle rzeczy ... wszystko najlepiej od razu, natychmiast, w tym momencie.

Przez wakacyjny zawrót głowy nie mam czasu na czytanie książek !
Najgorsze jest to, że nie mam za co nawet powiększyć moich zbiorów. Wakacje to czas, w którym koleżeńskie wymiany książek zasypiają by obudzić się we wrześniu na nowo.



Tymczasem zatracam się w poezji i muzyce !
Zdecydownie ...
Cały dzień chodzę i nuce ...
Męczyłam nawet gitarę, ale po dłuższym zastanowieniu czułam się tym zmęczona .

"W piwnicy u dziadka" - pierwsza piosenka na mojej dzisiejszej liście inspirujących dźwięków.






I wiersz, który w budzi mnie wszelakie uczucia, kiedy czytam go na głos mam wrażenie, że słowa przenikają do moich kości i trują moją krew .

Pochwała młodości
Safona

Dziewczyna subtelna.
z naręczem kwiatów,
słodkogłos
od liry dźwięczniej sza
i od mleka bielsza,
od wody bardziej miękka,
od konia bardziej harda,
piękniejsza od róży
i od peplos delikatniejsza
i droższa od złota...

1 komentarz:

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.