środa, 18 lipca 2012

Inspirująco

Co można robić w wakacyjne wieczory, nie majac ochoty na czytanie książki ?


Ja postanowiłam obejrzeć film . Planowo chciałam znowu obejrzeć " Dziewczynę z taatuażem" albo "Małą Moskwę" , ale stwierdziłam , że nie mam na nic siły i sobie oglądam "To tylko seks" ze zjawiskową Milą  Kunis i równie uroczym Justinem Timberlake'm. Zupełnie nie wiem czemu miałam ochotę właśnie na taki właściwie nic nie wnoszący do mojego życia film.

Zupełnie nic nie robię, a jestem wykończona. Cierpię na bezsenność, ale to chyba przez to, że jestem wypoczęta. Mam zły humor i wszystko mnie denerwuje. Nie rozumiem zachowania wielu ludzi, a zwłaszcza mojej mamy. Nie nie ma tutaj konfliktu pokolen.. uwielbiam mamę tak samo ja tatę, ale obecnie nie mam jakoś ochoty z nimi przebywać. Zaniedbuje ich na rzecz moich przyjaciół i dopiero po napisaniu tego zdania zrozumiałam jaki mamy problem ! Ehh.. blog się do czegoś przydaję. Szkoda tylko, że nie chcę mi się nic czytać.
Tymczasem piosenka na dziś, której tłumaczenie zupełnie nie zgadza się z tekstem


4 komentarze:

  1. Słyszałam, że "To tylko seks" to całkiem niezły film na letnie wieczory, kiedy tak jak napisałaś "nic się nie chce". Ale to prawda, raczej nic nie wniesie do życia.;) Za to bardzo miło wspominam "Małą Moskwę".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To całkiem całkiem dobry film ! :)

      Usuń
  2. Mnie się To tylko seks podobał. Nie powala na kolana, ale jak na jeden raz ok. Choć Sex story z Natalie i Aschtonem lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm .. równie dobry ! :) Uwielbiam scene z marchewkami !

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.