wtorek, 17 lipca 2012

Mam Cię nareszcie !

"Dobra książa to rodzaj alkoholu - też idzie do głowy"

Stwierdzam, że mimo wszystko wolę upijać się książką niż alkoholem !
Ale nawiązując do tytułu stałam się szczęśliwą posiadaczką kolejnej książki tym razem jest to

Carlos Ruiz Zafón — "Cień wiatru"

"Dość szybko zawładnęła mną myśl, iż pod okładką każdej z tych książek czeka na odkrycie bezkresny wszechświat, podczas gdy za tymi murami życie upływa ludziom na futbolowych wieczorach, na radiowych serialach, na własnym pępku i tyle."



Czytałam o niej bardzo dużo. Słyszałam tyle dobrych opini, że sama postanowiłam ją kupić. Zabieram się szybciutko do czytania, żeby powiedzieć czy po przeczytaniu będę nadal odczuwać taką ekstytację ? 



Książka : "Cień wiatru" C.R. Zafón wyd. Warszawskie Wydawnictwo Literackie MUZA SA. 2012

2 komentarze:

  1. Ta książka to po prostu rewelacja !!! Polecam "grę anioła", najnowszego "Więźnia nieba" i oczywiście te bardziej młodzieżowe "Marina", Pałac PÓŁnocy", "Książę Mgły". Każda ma swój klimacik, którego trudno szukać u innych autorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnościa sięgnę po kolejne książki gdy tylko wpadna w moje łapki :)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.