wtorek, 31 lipca 2012

Plan .. nasza lista osobista

Plany ..plany plany ...


Wszystko przez to,że nie mam czasu na czytanie, a nie chcę żeby blog świecił pustkami !
Jak już można zauważyć pojawiały się posty "Inspirująco", które lubię bardzo, bo dają mi wielką swobodę w wyrażaniu moich uczuć i wszystkiego co mnie zaciekawiło !

Na Blogu Znajduje się również etykietka "Filmy " oraz "Seriale", które często wiążą się z ekranizacją książek
Można dostrzec również "Co mi w duszy gra ", "posiadam czytam"oraz "Potrzebuję chcę" , ale są to raczej epizodyczne tematy, na które nie za często będę mogła pisać.
Postanowiłam więc na samym początku stworzyć serie postów ukazujących się co tydzień pt :

" Nasza lista osobista "


W skrócie będą to posty o tym co lubię, jaka jestem, co robiłam, co mam w planach itp. oraz pojawi się kilka pytań do was ! :)
Na które mam nadzieję będziecie mieć ochotę odpowiadać !
Oczywiście z czasem i wy będziecie mogli zadawać mi pytania w komentarzach ... 
Mam nadzieję, że w ten sposób WY POZNACIE MNIE , a JA POZNAM WAS !

W moje główce już też zarysował się konspekt kilku innych pomysłów ..
Gorszych ? Lepszych ?
To się okaże w przyszłości!
W tym momencie ... zajmę się właśnie tym ...
Oczywiście " Nasz lista osobista" to tylko taki mały przerywnik między .. moimi rozmyśleniami .. między recenzjami i wszystkim innym !

Co wy na to ? Jesteście za ? A może ktoś z was ma już jakieś pytanie ?

7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, jeszcze czegoś takiego nie widziałam, chętnie przeczytam! Już nie mogę się doczekać. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Nasza lista osobista" wydaje mi się całkiem niezłym pomysłem. Już nie mogę się doczekać zobaczenia jak to będzie wyglądać w praktyce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardzo podoba się ten pomysł, a tak w ogóle to przejrzałam kilka poprzednich wpisów i podoba mi się Twój blog. (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł swietmy. Bardzo chętnie bede pojawiac się w ramach możliwości. Czytać i pisać.:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie z niecierpliwością czekamy na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysły mi się podobają. A jak!
    Ja nie to, że nie mam czasu na czytanie, ale czasami po prostu zmieniam kręgi zainteresowań na seriale, filmy czy muzykę.
    Tak po prostu funkcjonuje mój i tak dziwny mózg ;D
    Ja też jakieś cykle kombinuję, ale jeden to dopiero jak zaczną się seriale, czyli pewnie wrzesień/październik.

    A do maila się już mentalnie zabieram. Naprawdę! ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.