czwartek, 19 lipca 2012

Plany

A więc żeby się nie pogubić ... 

Odświeżyłam dzisiaj moje półki z książkami i wstępnie znalazłam na nich 24 książki, które zamierzam wam zrecenzować. Tak prawie wszystkie zostały przeczytane, jedne dawne niektóre kilka dni temu, ale postanowiłam do wszystkich wrócić. Jest to sposób na zabicie wakacyjnej nudy, ale także na to by na blogu nie świeciło pustkami.

A więc... przedstawiam książki, które niedługo zrecenzuje :)
1 i 2"Letnia Akademia Uczuć: Anna i wodorosty" i "Letnia Akademia Uczuć: Pięć najważniejszych słów"
Hanna Kowalewska
3".Drugie życie Bree Tanner" S. Meyer
4. "Opactwo Northanger" Jane Austen
5 i 6 i 7 ."Cienie " i "Polowanie" i "Gorączka" Amy Meredith
8 i 9 i 10 pierwsze 3 części Harrego Pottera ( chociaż czuję, że będą wszystkie :) ) J.K Rowling
11. "Cień Wiatru" C.R Zafón
12. "I wciąż ją kocham" org. "Dear John " ( kocham polskie tłumaczenie ! ) N.Sparks
13 i 14 i 15 "Szeptem" i "Crescendo " i "cisza" B. Fitzpatrick
16 i 17 i 18 "Igrzyska smierci" i "W pierścieniu ognia " i "Kosogłos" S. Collins
19. "Niebo jest wszędzie "Jandy Nelson
20.i mam tutaj jeszcze serię książek pisanych przez życie, ale sama nie wiem czy dam radę to przeczytać, leżą już tyle czasu na półce i nic z tego.
21. "Alchemik " P.Coelho

 Oczywiście na tych książkach nie skończę, bo moja lista czytelnicza jest baaaardzo długa, od 4 roku życia się nazbierało prawda ?

Gdybyście chcieli jakąś książkę już teraz natychmiast z tej listy piszcie śmiało, bo sama nie wiem od czego zacznę .



6 komentarzy:

  1. Zacznij od Igrzysk, bo Igrzyska są CUDOWNE.
    Wiem, bo sama z chęcią je zjadłam.

    A, i mała rada: nie szalej tak z liczbą postów na dzień ;) Daj szansę rozkręcić się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chętnie przeczytam recenzje opowieści o przygodach Harry'ego Pottera. Wszyscy tak je zachwalają, a mi jakoś jeszcze nie udało się po nie sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opactwo Northanger i Alchemika czytałam, natomiast Harrego Pottera widziałam tylko filmy, ale za to wszystkie. Przyłączam się więc do prośby Bezrobotnej o recenzję Harrego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, "Alchemika" też chcę przeczytać, chociaż wiem, że to nie najwyższych lotów literatura. No ale ciekawa jestem treści. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może zacznij od Igrzysk, albo od Alchemika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na początek proponuję serię Pani Fitzpatrick albo cykl Igrzyska. Przyjemnego czytania:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.