piątek, 3 sierpnia 2012

Nasza lista odobista odc 1

Nasza Lista osobista 


Nad tym co dobre rozpisywać się mogę godzinami, a lista byłaby nieskończona.Kto z nas nie kocha wszystkiego, co daję nam radość, sprawia, że się uśmiechamy, że jesteśmy szczęśliwi ?
Słowa jakimi to opisujemy pełne są radości .. czułości i ciepła ...
Słowa to taka piękna ludzka broń ...
Słowa są najpiękniejszą rzeczą, jaką ludzie mogli wymyślić.
Ja znam pięć takich, które streszczą to co dla mnie najważniejsze :


Uwielbiam

  • zapach kawy o poranku. 
  • letnie promienie słońca wlewające się przez zasłony.
  • Cichy śpiew ptaków, które jak budzik pobudzają do życia.
  • Pisać i tworzyć  

Cieszę się gdy


  • pierwsze pąki kwiatów zaczynają rozkwitać 
  • niewielkie zwierzątka wychodzą z ciemnych norek. 
  • uda mi się coś osiągnąć
  • dostaję dobrą ocenę w szkole 
  •  mogę sobie odpocząć w samotności 
Uśmiecham się
  • gdy idąc na przystanek wiatr targa moją krótką czuprynkę. 
  • do małych dzieci, które rozbawiają mnie jak nikt inny. 
  • zawsze i wszędzie ...

Kocham

  • gdy znajomi witają mnie z radością, krzyczą i skaczą,
  • gdy panuje harmider słów i dźwięków. 
  • czekoladę i wszystko co słodkie.
  • mojego kota z całego serducha.
  • całą moją zwariowaną rodzinę, która mnie inspiruję i pobudza do działania 
  • książki, wiersze i wszystko co w dobrym guście napisane 

Lubię 
Zdjęcie z Photografhy by Andrea ,którą odkryłam dzięki Uli 
  • niekonwencjonalne rozwiązania.
  • geografię
  • ciekawe opowieści. 
  • fotografię 
  • sztukę 
  • filmy i seriale 
  • chłopców ( też lubię czasami ) 

A teraz wasza kolej .. co uwielbiacie, co was cieszy, kiedy się uśmiechacie, co kochacie i co lubicie ? 
Mam nadzieję, że wasze odpowiedzi będą bardzo oryginalne. Możecie pisać pod komentarzem, albo stworzyć własną listę i wysłać na mojego e-maila szeptywyobrazni@gmail.com .. obiecuję, że najlepsze zostaną umieszczone na blogu :) W jakiej formie zobaczycie sami !

Macie już jakieś pytanie do mnie ? Chcecie coś wiedzieć ? Piszcie i komentujcie śmiało ! 

zdjęcia pochodzą z wielkiej przestrzeni internetowej, która jest kochana, ale równie złowroga ! 



14 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł ;) Fajne odpowiedzi, kilka pokrywałoby się z moimi ;) Co do pytań, to może cos o książkach? Twoje ulubione? Z dzieciństwa? Autor? Etc... ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak już się zabieram do roboty ! :D

      Usuń
  2. Świetny pomysł z taką listą.
    Chętnie sama też taką utworzę (chociaż w większości mogę podpisać się pod Twoją:)) i prześlę na maila. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy dużo wspólnego. ;)
    No i wielki plus za to, że nie zapomniałaś napisać o czekoladzie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak górnolotnie...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lista w praktyce wygląda równie dobrze, jak w planach :). W zasadzie mogę się podpisać pod wszystkim, o czym piszesz, zamieniając jedynie kota na psa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobała ! :D

      Usuń
  6. Ciekawa lista i fajny pomysł, warto się zastanowić nad swoimi propozycjami. Z chęcią stworzę własną listę i prześlę na maila - choć pewnie będę musiała trochę podumać ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że coś wydumasz i szybciutko się ze mną podzielisz :)

      Usuń
  7. Świetny pomysł z tą listą. Wysłałam maila z własną mam nadzieję, że Ci się spodoba ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.