niedziela, 12 sierpnia 2012

Nasza lista osobista odc 2

Nasza Lista Osobista

Skoro było o tym co tygryski lubią najbardziej teraz nadchodzi czas na coś czego nienawidzą i nie znoszą.
Banalne ?
Możliwe ....





Co najbardziej mnie irytuję ? 
  • Ludzie .. każde ludzkie zachowanie ..
  • Każde ludzkie spostrzeżenie, każdy ludzki odruch 
  • Kiepskie filmy, które zabierają cenny czas. 
  • Powtórki w TV .. praktycznie cotygodniowe 

  • Nuda .. wielka nuda .. przeszywająca każdy zakamarek mojej mrocznej duszy

  • Czarne myśli, jak mgła zakradające się do mojego umysłu, jak smoła czarne wypełniające każdą jasną szczelinę ..
  • I jeszcze gorsze depresyjne ...niczym samobójcze myśli moje i znajomych  
  • Wielka cisza .. nabrzmiała jak bańka mydlana, która tylko czeka, żeby wybuchnąć
  • Samotność
  • Łzy 
  • Złośliwości ...losu
  • Błędy ortograficzne i gramatyczne ( oczywiście często sama na siebie jestem wściekła )
  • Paskudna pogoda za oknem ...
  • Kotek plątający się między nogami ...domagający się jakiegoś smakołyka właśnie, gdy jestem spóźniona
  • Poranne pobudki ...
  • Sprawdziany i testy ...przez które nie mam kiedy wyjść do ludzi 
  • Zgubione klucze i telefon, w wielkiej torebce bez dna  
  • Ciągły bajzel w pokoju
  • Ciągłe narzekanie innych ludzi !
  • Ciągłe użalanie się nas sobą!
  • Ciągłe mówienie jaki to jestem beznadziejny i jak bardzo gruby !
  • Zwroty doprowadzające mnie do szaleństwa 
"Bo ja w twoim wieku ..."
"Sama sobie zrób" 
"No chyba ty" 
"Wiem, ale nie powiem "
"Nie pyskuj" 
" Powiedz pośmiejemy się razem "! 
  • "Smakołyki " , które mam ochotę wysłać w kosmos
Wątróbka
Pietruszka
Kapuśniak 
Grochowa
Bardzo ostre chipsy 
Zupa rybna 

Moja lista ciągnie się i ciągnie .. czasami mam wrażenie, że więcej jest irytujących rzeczy na tym świecie, niż zadowalających, ale przecież każdy z nas ma jakieś " ale ", takie nasze wewnętrzne zastrzeżenia do świata prawda ?
Jak tydzień temu ..
Co was irytuję ? Lista lub komentarz .. przypominam szeptywyobrazn@gamil.com ..


Miłego dnia pełnego szczęśliwych chwil ! 

zdjęcia pochodzą z wielkiej przestrzeni internetowej, która jest kochana, ale równie złowroga ! 

__________________________________________________________________________________
Wybaczcie, że tak długo się nie odzywałam, ale napotkałam małe problemy techniczne .. złośliwość przedmiotów martwych ...
Obiecuję, że szybciutko wszystko nadrobię ..
Mam już 3 cieplutkie recenzje i kilka innych postów, a na razie zaległa Nasza Lista Osobista

3 komentarze:

  1. Nie znoszę wcześnie wstawać. Miękka poduszka i ciepła kołdra są wtedy za bardzo kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O właśnie zastanawiałam się co u Ciebie, bo tak pusto tu było. Wątróbkę w kosmos jestem za!!!!! O co mnie irytuje? Ta gra powinna być naszą narodową zabawą, wiadomo, Polak lubi ponarzekać ;) Zbyt dużo żeby wymieniać, ale w większości się z Tobą zgadzam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Milion rzeczy mogłabym wymienić, większość zaczynałaby się pewnie od słów "ludzi, którzy...", a tymczasem sama jestem czasami zapewne bardzo irytująca, więc zamiast tworzenia listy biję się w pierś ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.