piątek, 31 sierpnia 2012

Nasza lista osobista odc 4

Nasza lista osobista ! 


Co jest w każdy piątek ( dobrze już dobrze .. prawie każdy) ?
Lista Osobista. Dzisiaj mam wielką przyjemność zaprezentować Listę Osobistą, nie swoją, ale  Pani Lovegood, która sprawiła mi wielką przyjemność gdy jej Lista pojawiła się na mojej skrzynce e-mail.
Naprawdę dzięki takim małym gestom i odpowiedziom na moje prośby, sprawiacie, że utwierdzam się w przekonaniu, iż prowadzenie bloga ma wielki sens ! Uwielbiam was za to całym moim serduszkiem ! :)

Pani Lovegood urzęduję również tutaj i podobnie jak ja jest wielką fanką Harry'ego Pottera, za co jeszcze bardziej ją lubię !



Pani Lovegood 

Uwielbia

  • wąchać nowe książki
  • moment kiedy rozlega się dzwonek na ostatniej lekcji
  • czuć w powietrzu zapach wiosny
  • zapach wanilii
  • burzową pogodę

Cieszy się gdy


  • widzi na świecie tolerancję wobec ludzi o innym kolorze skóry, narodowości czy ludzi niepełnosprawnych
  • obdarza innych prezentami

Uśmiecha się 
  • kiedy rozumie się z przyjacielem bez słów
Kocha

  • patrzeć w letnie noce na gwiazdy
  • kiedy czytając książkę wciąga się w nią na tyle, że zapomina o reszcie świata
  • widzieć uśmiech na twarzy przyjaciół
  • twórczość Tolkiena
  • Guns N' Roses
  • rodzinę
Lubi


  • patrzeć w brązowe oczy
  • słuchać dźwięków gitary klasycznej oraz lutni
  • samotność
  • j.angielski


Kochani gdyby ktoś z was miał ochotę na podobną Listę Osobistą wiecie co robić !
Moja skrzynka pocztowa na was czeka !
Liczę na waszą kreatywność.. może ktoś z was mnie zaskoczy i ma pomysł na coś zupełnie innego ?
Może coś o książkach ? Filmach? Wakacjach ? A może o sobie ? O swoim blogu ? Dajcie się ponieść fantazji!
A tymczasem ja znowu przepraszam za nieobecność, ale wakacje troszkę się przeciągnęły, ale za to mam dużo dużo energii byle tylko nie zniknęła w poniedziałek ! 






3 komentarze:

  1. Może i ja kiedyś skuszę się na własną listę. Jak tylko taką stworzę, na pewno dam Ci znać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe. Wpadłaś na oryginalny pomysł z tą listą osobistą. W takim razie, życzę Ci aby ta energia trzymała Cię jeszcze ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisuję się całkowicie pod osobą nade mną. Poza tym ciekawa jestem odcinka piątego. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.