czwartek, 2 sierpnia 2012

To mnie kręci

 

Kilka rzeczy, które mnie kręcą i zainspirowały, by coś zrobić ...




czyli  kolejny ambitny plan, który będzie swego rodzaju podsumowaniem tygodnia. Mam wielką nadzieję,że i ten "pomysł" przypadnie wam do gustu.
Czytanie książek idzie mi jak po grudzie .. niestety wakacje to okropny czas, podczas, którego nie mam chwili dla siebie, a ja już tak mam, że jak czyta to dużo i naraz..
Niedługo recenzja "Cień Wiatru" oraz "Harry Potter i Czara Ognia "




Namiotowe letnie szaleństwo



Jazda rowerem w letnie wieczory


W końcu wiem po co są mi okulary


Zdjęcie Andrea , które budzi we mnie dziwne uczucia

Piosenka na dziś 


Najbardziej chciałabym wiedzieć co czujecie spoglądając na zdjęcie Andrea ?
A was co dzisiaj kręci ? Jakieś plany ?


zdjęcia pochodzą z wielkiej przestrzeni internetowej ;p 



5 komentarzy:

  1. Zdjęcie bardzo mi się podoba. Ciekawy pomysł oryginalnie zaprezentowany.

    W planach mam dzisiaj wielkie lenistwo, ale jak zwykle nic mi z tego nie wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Namiotowe letnie szaleństwo- coś super ;D
    Piosenka też fajna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako, że sama robię zdjęcie, ot takie hobby, to te bardzo mi się podoba. Jest idealne, a przy tym ma w sobie "to coś". W planach miałam spotkanie, ale jest póki co, za gorąco, skończy się pewnie na shoppingu i oczywiście, czytaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W planach na dziś eM figuruje:
    -napisać co czwartkowy wpis muzyczny
    -zjeść dużo niezdrowych rzeczy, a potem cierpieć
    - obejrzeć mecz siatkarzy i spróbować nie paść na zawał (chociaż ten zawał coraz to bliżej, coraz to bliżej...)
    - przeczytać czegoś trochę
    -spróbować w końcu napisać maila :D

    Tak. Jestem leniwa.
    I jestem z tego dumna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.