piątek, 14 września 2012

Nasza Lista Osobista odc 6

Nasza lista osobista ! 


Długo myślałam nad tym postem. Długo nie mogłam się zdecydować na filmy, które naprawdę kocham. Dlatego dzisiejszy odcinek podzielę na dwa .. czyli za tydzień możecie spodziewać się kontynuacji.
Zastanawiacie się dlaczego najpierw filmy, a nie książki ?
Odpowiedz jest prosta .. dziesiątej muzy jest po prostu w moim życiu mniej.





Top Gun 
Na pierwszym miejscu zawsze i na zawsze świetny "Top Gun" !!
Dlaczego ? Bo dzięki temu filmowi pokochałam samoloty. Z całego serduszka .. całą duszą. Uwielbiam ten dźwięk silnika i cichą pracę ;p
Może nie znam się na samolotach wojskowych, ale o małych awionetkach już coś mogę podyskutować ;p
Oczywiście nie zapominajmy też o niesamowitych pilotach, bo kto nie uważa, że Cruise był słodki ?

ROBIN HOOD KSIĄŻĘ ZŁODZIEI

Zauważyłam ten wasz uśmiech po przeczytaniu tytułu ! Ale to nie moja wina, że tak bardzo lubiłam piosenkę Celine Dion i Bryan'a Adams'a " Everything I Do I Do It For You" , że potrafiłam oglądać film z tysiąc razy byle tylko dotrwać do napisów. Dlaczego nie przewijałam ? Sama nie wiem . 

Śniadanie u Tiffany'ego 

A ten film zdecydowanie najbardziej lubię za grę aktorską. Uwielbiam Audrey Hepburn. Kocham "Śniadanie" również za klimat. Za cudowność w przekazaniu treści, za to, że tak bardzo różni się od współczesnych filmów. Za to, że tak bardzo uwielbiam stroje głównej bohaterki, a moja miłość do Pana Kota nie ma granic. 

Wywiad z wampirem
Dlaczego ? Bo to moje pierwsze spotkanie z wampirami i zdecydowanie udane. Za Pitta i za Cruisa za to, że są tak nienagannie doskonali. Za to, że dopiero niedawno pierwszy raz obejrzałam film od początku do końca. 

Ciąg dalszych nastąpi za tydzień ! 

A wy jaki film lubicie najbardziej ? A może nie potraficie się ograniczyć tak jak ja ? 
Piszcie śmiało ! 
A może waszym ulubionym jest któryś z wyżej wymienionych ? Oglądaliście któryś ? Lubicie ? A może wręcz przeciwnie ? 

Miłego dnia ! 





2 komentarze:

  1. Wywiad z wampirem - widziałam i polecam. Bardzo ciekawa ekranizacja książki Anny Rice.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ciężko byłoby mi wybrać te kilka filmów. Choć do zdecydowanych faworytów należą m.in. "Mechaniczna pomarańcza", "Ojciec chrzestny" czy "Pulp Fiction".

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.