sobota, 1 września 2012

To mnie kręci

Inspirujące wakacje dobiegają końca.


Trudno mi uwierzyć, że mamy już wrzesień. Kolejny rok szkolny przede mną.. nienawidzę początków i końców. Nie lubię dzielenia życia na etapy. To takie destruktywne.

Dzisiejszy odcinek Co mnie kręci będzie bardzo kobiecy .


Własny styl 

Sukienki 


Boskie szpilki 

Ciekawe torebki 

Balet 

Naturalna w swej prostocie miłość 

"Garbuski "-najcudowniejsze auta świata 

Piosenki, które jak głupia ciągle śpiewam 



A wasze kobiece "To mnie kręci " ? Co by to było ? A może jesteście bardziej typem chłopczycy i takie rzeczy was nie dotyczą ?









4 komentarze:

  1. moje "co mnie kręci" byłoby bardzo podobne do Twojego :) buty, sukienki, miłość... :) tylko zamiast baletu raczej wybrałabym tanie towarzyski i dorzuciła Gimnastykę artystyczną i sportową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienki, buty i torby! Zdecydowanie jestem na tak! Co do reszty, to sama nie wiem... Hmmm... dobre filmy, książki, pisanie, fotografowanie... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, dla ładnych ciuszków mogłabym zabić.;) A tak na marginesie, kocham tą scenę z "Pottera".;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Własny styl, sukienki, buty, torebki - ubrania w ogóle! Do tego jeszcze, skoro już się tu tak kobieco zrobiło, dodam dobre kosmetyki i pięknie pachnące perfumy. A tak dla odmiany, jeżeli chodzi o auta to wolę terenowe, ale garbuski też mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.