sobota, 8 września 2012

Troszkę przechwalania

A niedługo będziecie mogli przeczytać ... 

Zaczął się rok szkolny, a dzięki temu w moje łapki wpada co raz więcej książek. Niestety przez naukę mam również mniej czasu na ich czytanie. Dlatego obawiam się, że recenzje, które tak i tak pojawiały się dość rzadko teraz będą jeszcze później. Musicie mi wybaczyć, ale druga klasa liceum zobowiązuje.

Tymczasem do moich zbiorów dołączyło parę książek, które muszę przeczytać w pierwszej kolejności. Wiem, że kiedyś pojawił się podobny post, ale były tam wszystkie książki, które mam w domu i do których zawsze mogę powrócić, więc mam czas na napisanie recenzji.

A co was czeka w przyszłości :

"Gra Anioła " Carlos Ruiz Zafón
"Drwal "Michał Witkowski
"Kill grill. Restauracja od kuchni "Anthony Bourdain
"Klątwa Tygrysa"Colleen Houck
"Córka dymu i kości"Laini Taylor
"Różany labirynt"Titania Hardie
3 ostatnie części "Harry'ego Pottera" 
"Makbet "William Shakespeare 

Postanowiłam też napisać recenzję "Makbeta" z dwóch powodów : lektura szkolna wcale nie musi być męcząca, zaś Szekspir to wspaniały pisarz.

Znacie może którąś z tych książek ? A może jesteście ciekawi jakiejś specjalnie ?



3 komentarze:

  1. "Makbet" bardzo mi się spodobał. Pochłonęłam książkę w ekspresowym tempie! "Gra Anioła" jestem ciekawa. Ten pisarz jest mi jeszcze obcy, nie znam ani jednego jego utworu. Ale musi się to zmienić.
    Miłego czytania życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "[...] lektura szkolna wcale nie musi być męcząca, zaś Szekspir to wspaniały pisarz." - brawa dla Ciebie za taką postawę! Ciekawi mnie, co o Willu napiszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Makbeta, bardzo przejmujący dramat. Jednak najbardziej ciekawa jestem recenzji : "Klątwa Tygrysa" Colleen Houck i
    "Córka dymu i kości" Laini Taylor :)
    Obserwujemy?
    written-by-bird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.