czwartek, 27 września 2012

Urodzinowa Zabawa !


Troszkę inaczej .


Dzisiaj jest dla mnie szczególny dzień. Zawsze zastanawiam się co dalej.? Co tym razem się wydarzy?Czy będę za rok w tym samy miejscu gdzie jestem?Czy może dorosnę ? O zdecydowanie za rok by wypadało.

Nie chwaląc się dzisiaj są moje urodziny.
Dzień jak każdy inny, ale mimo wszystko dzień dla mnie inny niż wszystkie .
Nie jestem zadowolona, ponieważ mija mi pod znakiem choroby, ale niestety ona nie wybiera i nie czeka, żebym zaprosiła ją do siebie. Dziwnie mi pisać o takim dniu. Czuję się troszkę niezręcznie, ale z drugiej strony dziwnie go pominąć na blogu, który zaczyna być już moim małym domem.





Chciałabym również zaprosić was do takiej małej urodzinowej  zabawy ! 

Zasady są bardzo proste ... 
Otwórz swoją ulubioną książkę, albo książkę którą macie pod ręką na 27 stronie i przeczytaj pierwsze 9 zdań.
Zapisz i zinterpretuj ! :D  


Zajrzyjcie jeszcze o tutaj !

3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego! Czyżby to była 18-tka?

    Nad zabawą się zastanowię. Zajrzeć na 27 stronę ulubionej książki i spisać pierwsze 9 zdań trudne nie będzie, ale ta interpretacja już mnie trochę przerasta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ale nie osiemnastka dopiero za rok ;p

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.