czwartek, 25 października 2012

Bond. James Bond

10 komentarzy:

  1. A mnie Craig nie przekonuje przez tę jego niebondowość. Bond ma być 'elegancki', Craig jest za bardzo... prosty? Taki twardziel i tyle. Dość jest twardzieli w innych filmach, więc taki Bond mnie nie przekonuje. "QoS" nie przypadło mi do gustu, ale może "Skyfall" podejdzie mi bardziej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak i polubisz Craig'a

      Usuń
  2. A ja uwielbiam piosenkę Adele! Na film też chętnie wybiorę się do kina ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też bardziej się podoba ten męski i szorstki typ Bonda. Tych eleganckich i zniewieściałych nie chciało mi się nawet oglądać, ale rozumiem, że Craig może do ogólnie przyjętego kanonu nie pasować. Fanką Bondów jestem dopiero teraz, za jego sprawą, więc jestem pewnie ogromnie nieobiektywna :)

    Do kina się wybieram. Taki mam przynajmniej plan. Może nie w ten weekend, bo wyjeżdżam, ale później mam nadzieję to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego zniewieściały?o_O

      Usuń
    2. Mi się wydaję, że chodziło o to co napisałaś wyżej, że "stary" Bond jest inny .. elegancki .. a Craig to twardziel ;p

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz błąd w tytule zapomniałaś literki e. Powinno być James

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję bardzo już poprawiłam :)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.