sobota, 27 października 2012

Ciepło -zimno

Pierwszy śnieg 


Wybaczcie mi ! Naprawdę mi wybaczcie, że postanowiłam napisać coś o POGODZIE ! 
Ale nie mogę w to uwierzyć ! Wczoraj wieczorem kiedy wracałam do domu popadywał śnieżek, a dzisiaj obudziłam się i co mam za oknem ? Dwadzieścia centymetrów białego puchu !

Wiem, wiem, że nie ma czym się podniecać  bo przecież "Nadchodzi Zima " , ale kto z was nie uwielbia pierwszych jej oznak ? 
Ja tam  kocham pierwsze płatki  śniegu spadające na moją wyciągniętą do nieba twarz
Uwielbiam zatulać się w szaliki i czapki 
Kocham rześkie zimne powietrze, kocham ten chłód i taką miłą odmianę po jesiennej ciapie. 
Oczywiście jako człowiek urodzony w górach kocham narty, sanki, zabawę w śniegu, ten widok za oknem i cały urok zimy. 
Uwielbiam też po zimowym spacerku położyć się pod ciepłym kocem, z kubkiem parującej zielonej herbaty, słuchać wiatru, spoglądać na ogień w kominku i czytać .. czytać i czytać .. 

Skoro były zdjęcia jesieni .. to teraz zdjęcia zimy muszą być obowiązkowo .... 




A jak u was za oknem ? 

Zdjęcia o tutaj

Wybaczcie, ale D pracuję nad zmianą szablony bloga, bo się strasznie jej stary znudził. Obecny średnio podoba .. będzie idealnie zobaczycie. 





10 komentarzy:

  1. U mnie (czyli w Pabianicach, koło Łodzi ;)) dziś spadł pierwszy śnieg, ale niestety z deszczem. Cały czas sypie lecz na chodnikach zaraz się topi i zostaje tylko trochę na trawie. Okropieństwo :(
    Ale taką prawdziwą zimę z kilkunastocentymetrową warstwą śniegu to lubię. Ostatnie zdjęcie przypomniało mi, że w tym roku koniecznie wreszcie muszę kupić sobie łyżwy :)
    Mieszkasz w górach? zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie tylko śnieg i śnieg ! Witamy w Sudetach ! <3
      Powiem szczerze, że gdy zaspy po pas to nie ma czego zazdrościć ! :D

      Usuń
  2. A u mnie śniegu nie ma - jest tylko okropny deszcz ;( Coś czuję, że będę przez niego chora. Jeśli chodzi o zdjęcia, są po prostu cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już jestem przeziębiona, ale to wina wpadającego śniegu do butów ! :D

      Usuń
  3. U nas trochę śniegu, trochę deszczu, czyli beznadzieja. Zdecydowanie wolę, jak pada sam śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te Twoje zdjęcia. Masz dar do wyszukiwania prawdziwych perełek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestań! Ja je tylko znajduję, ty za to robisz świetne zdjęcia ! :D

      Usuń
  5. Uwielbiam zimę, to moja ulubiona pora roku, kocham nurzać się w śniegu, podziwić migoczącą biel w świetle latarni i szaleć z pasami po zaspach, tak Zima to moja radocha :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.