sobota, 6 października 2012

Czytelnicze propozycje na najbliższe tygodnie

Spoglądam na stosik książek przy moim łóżku i aż mi się buzia uśmiecha. Będę je pochłaniać i pochłaniać .. tylko gdy mam chwilę otwieram pierwszą z brzegu i czytam ..


A więc się wam pochwalę moimi zdobyczami ( wybaczcie nie mam czasu na zrobienie zdjęć więc tylko napiszę tytuły)

1. Gra o tron G.R.R Martin wyd.Zysk i S-ka (pożyczona )
2. Nigdy na zawsze A.Brashares wyd. Wydawnictwo Otwarte (pożyczona) 
3. Porzuceni M. Cabot wyd Amber (pożyczona) 
4. Niedokończone opowieści J.R.R Tolkien wyd. Amber (własna) 
5. Pokuta A. Rice  wyd Wydawnictwo Otwarte (własna) 
6. Księga Wszystkich Dusz Tom 3 Wędrówka D.Harkness wyd. Amber (własna)
7.Dla ciebie wszystko N. Sparks wyd Albatros (własna)

Zdecydowanie po urodzinowy wypad do księgarni był bardzo owocny. Skręca mnie aż w środku, że wszystkie książki będą musiały poczekać .. Na rzecz "Potopu" i "Świętoszka"

Chcielibyście którąś z tych książek przeczytać ? A może już jakąś znacie ?

8 komentarzy:

  1. Żadnej z tych książek nie znam, a gdybym miała którąś wybrać do przeczytania, to byłoby to "Dla ciebie wszystko" Sparksa. Co prawda ten autor pisze nierówno, ale może akurat ta książka okazałaby się tą lepszą.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Nigdy i na zawsze" czytałam. Bardzo mi się podobała. Fajnie, że będę mogła porównać wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Gra o tron" jest świetna. Jestem bliska końcu tej książki. :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym przeczytać Gre o tron i Dla Ciebie wszystko :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och Sparksa jestem ciekawa! Więc czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na Twoją relację po przeczytaniu książki Sparksa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najchętniej przeczytałabym "Nigdy i na zawsze". :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie niebawem przeczytam "Grę o tron", bo i ja już ją posiadam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.