wtorek, 9 października 2012

Gossip Girl !!



"Spójrz na ostatni wpis najgłośniejszej bloggerki Manhattanu, Plotkary"


Aż mi serce podchodzi do gardła. Ręce niebezpiecznie drżą ... nie mogę nic wykrztusić  Wczoraj w Stanach Zjednoczonych była premiera 6 sezonu Gossip Girl. Z niecierpliwością czekam na napisy, chociaż oryginalna wersja już leci w tle.

Spoglądam na te wszystkie twarze i nie mogę uwierzyć, że dobrnęłam do teraz. Nie wierzę w to jak bohaterowie się zmienili. Nie wierzę w to na co patrzę. Gossip Girl w najlepszym wydaniu.

 O czym jest Gossip Girl ? !
O nieziemsko inteligentnej i strasznie chaotycznej Plotkarze. 
"Opisuje ona wszystkie nowinki dotyczące elity nastolatków poczynając od zwykłych wydarzeń szkolnych(w kolejnych sezonach mamy do czynienia z wydarzeniami z życia i studiów), a kończąc na najbardziej odlotowych, dekadenckich imprezach. Oprócz najnowszych plotek dotyczących wybuchowej przyjaźni Sereny i Blair, rozkwitających romansów Dana , bajkowych związkach Nate'a, eskapad Chucka i wkroczenia Jenny do olśniewającego towarzystwa, jest wiele innych tropów do podjęcia! Zobacz 18 odcinków pierwszego sezonu serialu, wykreowanego przez autora Życia na fali, w którym roi się od przyjaciół, kochanków i wrogów. Nawet najbardziej skrywane sekrety nie na długo pozostaną w ukryciu. Wiesz, że to kochasz"


Pozwoliłam sobie na wklejenie tego krótkiego opisu. Z prostej przyczyny. Całych 5 sezonów nie da się streścić. Można tylko zarysować lekko fabułę serialu, ale to tak nie odda jego klimatu. Wiele osób uważa, że wszystko co najlepsze w "Plotkarze" było na początku, a teraz to takie flaki z olejem. Dla mnie jednak wszystko co dobre dopiero się zaczyna. 

Na szczególną uwagę w serialu powinniśmy zwrócić na stroję bohaterów. W każdym odcinku mamy do czynienia z ubraniami z najwyższej półki. Czasami potrafię wracać do starych odcinków by nacieszyć oko wszystkim tym czego mi brakuję w normalnym życiu. 
Należy też zauważyć, że "Gossip Girl" to serial odskocznia. Nie odpowiada realiom życia "szarego" człowieka. Myślę, że to właśnie jest jego fenomenem. Bogactwo i inność. Kolorowa alternatywna rzeczywistość, do której czasami sami chcielibyśmy się przenieść. 

Nie potrafię was zachęcić do oglądania. Dla mnie jest to po prostu serial obowiązkowy na liście . Trudno wymienić jego wady i zalety. Trzeba obejrzeć! ale nie jeden odcinek czy dwa. Co najmniej jeden sezon, żeby wyrobić sobie zdanie. Ja przebrnęłam i teraz jestem jego wielką fanką. 

Z niecierpliwością czekam na polskie napisy pierwszego odcinku 6 sezony, by w pełni móc cieszyć się urokiem plotkary .



Gdyby ktoś z was był .. tak samo zafascynowany GG zapraszam do dyskusji. Mój mail czeka 

A wy znacie ten serial ? Oglądacie ? A może lubicie coś innego  ? 

Zapraszam też O TUTAJ




8 komentarzy:

  1. Zaczęłam oglądać "Gossip Girl" w maju tego roku. Obecnie jestem na początku czwartego sezonu. Ale uwiodła mnie. Najbardziej podoba mi się Blair, która przy całej swojej skłonności do intryg, jest prawdziwa i kocha przyjaciół. No i ten wątek z Chuckiem, ehh:) Wiele seriali młodzieżowych, zwłaszcza tych realizowanych na podstawie książek, jest kiepskich. Ale od pewnego czasu obserwuję, że i ta dziedzina ma się coraz lepiej, przykładem może być "Pretty Little Liars" czy moje ukochane "The Vampire Diares".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że mamy podobny gust ! :D
      Też uwielbiam B, ale również przepadałam za siostrą Dana, ale do czasu gdy nie zrobiła się taką małą małpą. Teraz mi przeszło . A co do wątku Chucka .. polecam 5 sezon ! <33 Ale się tam dzieję !

      A TVD już też się nie mogę doczekać. Odliczam dni tym bardziej, że Elena będzie wampirem :O

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Już od jakiegoś czasu oglądam Gossip Girl i muszę stwierdzić, że trochę się od niego uzależniłam. Być może nowe serie nie są już tak wysokich lotów jak te pierwsze, ale wciąż je oglądam z niekłamaną przyjemnością.

    Nowy odcinek 6 serii obejrzałam już dzisiaj i... nic Ci nie zdradzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem niedawno zaczęłam oglądać ten serial i już jestem na drugim sezonie. Jest świetny! I oczywiście ja również czekam z niecierpliwością na TVD. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubiłam, szczeniacką, ale wielką miłością darzyłam Chucka. No i się skończyło wraz z 2 sezonem. Już w trzecim wymiękłam. Gratuluję wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.