niedziela, 14 października 2012

Pamiętniki Wampirów

Sezon 4. Sezon zmian . Sezon wampirów. 


Kto obejrzał pierwszy odcinek czwartego sezonu TVD ? 
Kto już ma te emocje za sobą ? 
Komu się podobało ?
A komu nie ? 
Szybciutko łapki w górę !!

W piątek wieczorem zasiadłam przed komputerem i pozwoliłam się zaczarować Elenie, Stefanowi i Damonowi. Od pierwszych scen czułam, że się nie zawiodę. Jaka to była miła odmiana po dość nudnym pierwszym odcinku "Plotkary" 
Akcja za akcją. Dramat za dramatem. Krew za krwią. Wampir za wampirem. Czarownice za czarownicami i  hybrydy za hybrydami. Do tego "szalony" pastor i mamy odcinek TVD na miarę TVD ! 
Jestem zachwycona,a mój apetyt na serial został jeszcze bardziej wzmorzony. Właśnie za to kocham nasze wampirki za niesamowity brak ogłady, za nieudolność i za nieprzewidywalność. 
Czekam z niecierpliwością jak potoczą się losy nowej-starej Eleny i jej dwóch wampirów. 
Wspominałam już, że kocham Damona w tym odcinku ? 

Muzyka mnie tylko zawiodła. Zawsze porywa moje serducho . A w tym odcinku była dość .. dość nudnawa, ale czego można wymagać po tak spokojnej i dramtycznej akcji ? 

A wy obejrzeliście TVD  ? Nowy odcinek .. jak wrażenia ? 

Jeśli nie oglądaliście to Klikamy tutaj i rozkoszujemy się wampirami, które w odcinku pokazują swoje kły nieraz nie dwa !

7 komentarzy:

  1. Też zauważyłam że muza jakaś taka nijaka w tym odcinku, kawałki z pierwszego odcinka poprzedniego sezonu były genialne, a tu porażka. Sam odcinek może i nie wprawił mnie w osłupienie, ale na pewno teraz, po przemianie Eleny nastąpią pewne zmiany.
    Damon w tym odcinku rzeczywiście był genialny, jak w każdym, ale tym razem pokazał się od swojej najlepszej, najbardziej uwielbianej przeze mnie strony^^ Czekam mimo wszystko na kolejny odcinek, żeby akcja ruszyła troche bardziej do przodu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie oglądałam, ale już nie mogę się doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No i nie obejrzałam hahaa (o ja zła)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie oglądałam, ale sądząc po recenzjach to nie wygląda to ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam nic przeciwko Stefanowi, ale kiedy jest z Eleną to zaczyna powiewać nudą. Ja chcę więcej Damona! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy odcinek co prawda fajny, ale szału nie ma. Drugi był lepszy moim zdaniem, trzeci też super, chociaż scena na motorze to jakaś porażka była :/ Damona uwielbiam w każdym odcinku^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobał mi się ten odcinek, ale szału nie ma. Chociaż akcja była naprawdę ok. Tylko czemu ten dziwny pastor wysadził radę? Drugi odcinek chyba najlepszy jak do tej pory, bo w trzecim, pomimo, że był naprawdę dobry, to scena na motorze to jakaś porażka była :/ A Damona uwielbiam w każdym odcinku^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.