piątek, 19 października 2012

To mnie kręci

Wybaczcie już dawno nie było postów z serii "To mnie kręci " ani "Nasza lista osobista", ale po prostu ciągle brakuję mi pomysłów. Obiecuję, że się poprawię naprawdę. 




O czym dzisiaj chciałam napisać ? 
Czy wspominałam już, że kocham jesień ? Czy wspominałam o tym, że ta pora roku napawa mnie dziwnym uczuciem ? 
Oczywiście, że tak .. wspominam o ty chyba na każdym kroku. 
Dzisiaj jednak nie jestem wstanie przejść obojętnie obok tego co się dzieję na dworze !



Pogoda jest niemal  wiosenna. Właśnie wróciłam ze szkoły. Pełna dobrego humoru i siły do działania. Zupełnie nie obchodzi mnie to ile mam zadane i ile muszę się uczyć. Liczy się tylko to, że na dworze świeci słońce, a ja mogę wziąć pierwszą lepszą książkę z brzegu .. usiąść na tarasie i czytać skąpana w blasku ciepłego słoneczka. 

Czy wy tak samo jak ja kochacie te szeleszczące liście .. paletę barw przed oczami i ciepły wiaterek ? Czy tak samo jak ja myśleliście, że jesień już nas opuściła a nadchodzi zima ? 
Wiem, że banałem jest opowiadać o pogodzie, ale takie ciepłe dni mnie naprawdę inspirują. 

Uwielbiam spoglądać na dzieci w parku bawiące się w liściach (dobra .. ja też się tak bawię ). Uwielbiam "wykładać" na słońce moją twarz. Kocham kiedy ostanie  promienie Słońca bawią się na mojej buzi. Kocham zapach przetworów w domu. Radość na twarzach ludzi, którzy nareszcie, na moment mogli zrzucić z siebie ciepłe kurtki. 
Uwielbiam naszą polską złotą jesień !  

A teraz kilka zdjęć , które kiedyś już się pojawiły, ale znikły przez moją nieudolność. Wybaczcie powtarzanie prawie tego samego postu, ale jakoś nie mogło tego zabraknąć "w moim małym świecie " !






Plan na dzisiaj i na weekend. 
Opatulona w ciepły koc, z zieloną herbatką w dłoniach i książką na kolanach mam nadzieję odpoczywać !

A wy jakie macie plany  ?

więcej inspirujących zdjęć możecie znaleźć  o tutaj











5 komentarzy:

  1. Nawet jestem w stanie polubić jesień, kiedy jest taka ciepła i słoneczna jak przez kilka ostatnich dni. Plany na dzisiaj. Dokładnie takie same jak Twoje :).

    Widzę, że czytasz "Grę o tron". Ciekawe jak Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no plany masz wspaniałe na dzisiejszy wieczór :) mam dokładnie takie same lub ewentualnie napiszę recenzję książki, którą wczoraj skończyłam czytać... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jesień, jaką teraz mamy. Ciepłe powietrze, słoneczko, kolorowe liście. Tylko ta plaga biedronek nie pozwalająca swobodnie wyjść z klatki, a co dopiero siedzieć na balkonie z książką, mi przeszkadza i psuje piękny krajobraz jesieni...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesień jest niesamowita - zwłaszcza dla tych, którzy mieszkają w mieście. A zdjęcia dosłownie zwalają z nóg ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka pogoda jak teraz jak najbardziej mi odpowiada, ale jesieni w wydaniu deszczowo - wietrznym nie znoszę. Niech żyje wiosna! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.