wtorek, 6 listopada 2012

To mnie kręci

Zdjęcia, które sprawiają, że moje serce przestaje bić!

Czasami trafiam na zdjęcie, które nie potrafię nigdzie zaklasyfikować. Nie rozumiem czy mi się podoba czy wręcz przeciwnie. Spogląda na nie jak zahipnotyzowana i czekam co zaraz się wydarzy. Zazwyczaj jest cisza i szok, a po chwili ... zapominam o nim .. ale uczucie niepokoju mam nadal.









I Zdecydowanie moje dwa ulubione !

Wybaczcie nie mogę się powstrzymać. Znalazłam ich tyle, że te kilka to tylko mały zalążek!
Macie może podobnie? Nie mówię tylko o zdjęciach .. może to książka film, a może jakieś miejsce czy budynek .. coś na co spoglądacie i nie daje wam to spokoju? Czujecie wielki niepokój, ale równocześnie wielką sympatię, a po chwili pojawia się na waszej twarzy uśmiech. 


O boże .. pomyślałam, ze tak mam jak spoglądam na niektórych ludzi. A chyba najczęściej na mój aktualny obiekt zauroczenia .. obecnie nie posiadam takiego i chyba dobrze, bo mogę się napajać niepokojem do 
takich pięknych fotografii.  ..

Początkowo były to zupełnie inne zdjęcia, ale niestety tamte perełki się nie wyświetlały i bardzo mi smutno z tego powodu, bo były o wiele ciekawsze od tych. Jaki z tego wniosek? Muszę sprawdzać wszystko za nim coś dodam. 



9 komentarzy:

  1. Czekaj, czekaj to znaczy, że w Twoim wpisie są jakieś zdjęcia?! To dlaczego ja nic nie widzę :(

    Jetem typowym wzrokowcem, więc dość często coś przyciąga moje patrzałki, lubię się zawiesić i dopowiadać historię do obrazu, bardzo emocjonalnie odbieram aurę takich obiektów(zabrzmiało jak testy z seansu spirytystycznego)

    Mieszkam niedaleko bardzo starego, ale urokliwego i klimatycznego pałacu Zamoyskich, który znajduje się w samym środku parku. Dwór ten robi niesamowite wrażenie, dlatego lubię tam przesiadywać, najczęściej oczywiście z książką :) Link do namiastki tego cudeńka :) http://www.digart.pl/praca/4323769/i.html#.UJjda2ewArU

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, nie wyświetlają mi się te zdjęcia :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochani wybaczcie nie wiem co się dzieję. Już szybciutko biorę się za te zdjęcia i za raz je zobaczycie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też się nie wyświetlają :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś nominowana! Szczegóły u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To pierwsze zdjęcie jest rewelacyjne! Znaczy... reszta też, ale to pierwsze przebija wszystkie, jest w nim coś... dziwnego (w pozytywnm sensie). U mnie nie pokój wzbudzają niektóre takie stare dziwne portrety, ale to przez głupawą historię z kolonii o obrazie który niby zabija xD Totalna głupota, ale kiedyś się bałam tej historii ; d

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz już widzę :) Przepiękne zdjęcia, niepokojące i naładowane emocjami, to mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.