środa, 12 grudnia 2012

12:12 .. 12.12.12?:D



Tak tak wiem.. 

Dawno mnie tu nie było... 
Wszyscy wiemy dlaczego.. problem zawsze ten sam.. 
Ale idą Święta więc postanowiłam zrobić taki mały post świąteczny ..
Bo właściwie pierogi już prawie ulepiliśmy.. krokiety zrobione.. stawiamy na organizację... bo w Wigilię znowu nie damy rady wszystkiego zrobić





I takie przesłanie na dzisiaj dla wszystkich kobiet!




Książki się czytają. Naprawdę.. powoli ale się czytają. obejrzałam również kilka filmów, ale na recenzję musicie troszkę poczekać. Dni lecą, a czas to śpieszy tak,że go nie mam. 

Wypowiedzieliście życzenie : 
o 12:12 12.12.12 ? :D 





14 komentarzy:

  1. Oczywiście, że wypowiedziałam życzenie:) Na lekcji wszyscy czekali na tę datę, na tę godzinę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, nie pomyślałam życzenia, za bardzo byłam zaczytana w Mieście Zagubionych Dusz...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wypowiedziałam życzenia, bo pani od fizyki tłumaczyła nam wzór na pracę prądu xD Jednak jak nie wierzę w takie rzeczy xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze sł◙yszę o życzeniu ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja miałam dziś zakręcony dzień i nawet nie pomyślałam, że można by o tej godzinie pomyśleć jakieś życzenie :D no trudno ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Specjalnie nastawiłam sobie budzik na tę godzinę, żeby pomyśleć życzenie ;) Fajnie czasem znów poczuć się jak dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta^^ Ja 12.12 12.12.12... przespałam xD Oglądaliśmy jakiś film na angielskim, w sali było ciemno, cieplutko, oparłam się o ścianę, zamknęłam oczy i drzemałam : D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak klimatycznie:) Nie wypowiedziałam życzenia niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam zatem na recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś ulepiłyśmy z mamą 220 uszek... Święta mogą przychodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja o tej godzinie słuchałam listeningu na angielskim. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzenia nie wypowiedziałam, ale właśnie wtedy spojrzałam na zegar podczas pisania próbnych testów ;p
    U mnie też bardzo powoli się książki czytają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkowicie zapomniałam o życzeniu! Teraz niestety już za późno.
    Czekam na nowe recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wypowiedziałam, a co z tego wyjdzie, zobaczymy :)
    Te reniferki i bałwanki są przecudowne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.