niedziela, 30 grudnia 2012

Ogólnie rzecz ujmując

Miałam nie robić podsumowań.. miałam, ale jakoś tak postanowiłam 
WAM PODZIĘKOWAĆ!

Szepty Wyobraźni istnieją już od pół roku.. kochani czy naprawdę tylko tyle czasu minęło?
Pierwszy post ukazał się 14 lipca.. to naprawdę bardzo dawno temu.
Nigdy nie przypuszczałam, że tak bardzo zakocham się w blogosferze.. w ludziach.. w książkach jakie polecacie we wszystkim.. nie przypuszczałam, że aż tak się uzależnię..

Trudno mi określić ile książek przeczytałam...
Ile filmów obejrzałam.. nie przepadam za suchymi cyferkami
Wszystko co pojawiło się na blogu możecie zobaczyć spoglądając na Etykiety...
Wiem jedno.. pojawiło się 96..(z tym 97) postów.. może nie jest to wielka liczba, ale mnie tak cieszy;)

Szepty Wyobraźni odwiedziło już  6 339 osoby !
Szepty Wyobraźni ma 73 obserwatorów !
Najbardziej popularnym postem jest Komnata-tajemnic-została-otwarta wyświetlane 326 razy 
Szepty Wyobraźni doliczyły się 746 komentarzy..

Każdego dnia blog przynosi mi wiele radości.. 
Oczywiście były momenty kiedy nie miałam czasu by go prowadzić, kiedy traciłam wiarę i nadzieję, że to ma sens, aż nagle coś się ruszyło i WY  tu zaglądacie komentujecie... i zrozumiałam, że ma to sens.

Chciałabym wam z całego malutkiego serduszka podziękować. Za wszystkie opinie, rozmowy, znajomości, za wszystko, za naszą szarą rzeczywistość. Oby książki spływały do was w podzięce. 


Korzystając z okazji.. chciałabym również złożyć wam noworoczne życzenia ... 

Oby ten nadchodzący był rokiem pełnym miłości, nadziei  dobra, czułości, szczęścia, szaleństwa, dobrego humoru, a jeśli ktoś uzna, że limit szczęścia się wyczerpał to, żeby chociaż obdarzył was wiarą w lepsze jutro.
Życzę wam również szampańskiej zabawy, ubawu po pachy w tą wyjątkową noc, rozbolałych nóg i pleców po Sylwestrze, i dobrego humoru przez cały rok!




Pozwolę sobie również zacytować coś co cały dzień mnie bawi ..

"Piękna kobieta to raj dla oczu, piekło dla duszy i czyściec dla kieszeni"


Bawcie się dobrze...czy tylko ja mam ochotę już dzisiaj tańczyć? 



5 komentarzy:

  1. :) tak, ten czas szybko leci..ja też pamiętam jak dopiero zakładałam bloga, a tu już roczek minął..życzę kolejnych owocnych miesięcy i udanej zabawy noworocznej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyników, mój dzidzi już też ma 5 miesięcy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w marcu minie rok blogowania. Nawet nie wiem, kiedy to minęło...
    Życzę Ci, aby kolejne miesiące były równie owocne. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wytrwałości^^ Tobie również życzę Szczęśliwego Nowego Roku :) Świetny cytat xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ci wszystkich zgromadzonych na blogu cyferek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.