sobota, 2 lutego 2013

A może serial?


Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

Dziś przyszła pora na... Dziesięć ulubionych seriali!   Kreatywna. net  


Długo zastanawiałam się nad dołączeniem do akcji TOP 10, aż spoglądam sobie w piątek na nowy temat i widzę ulubione seriale i wiecie co.. nie mogłam się powstrzymać, bo przecież jestem maniaczką dziwnych seriali, ba ostatnio nawet bardziej niż książek.

Zabawne nawet teraz w tle ładują mi się trzy seriale, które namiętnie oglądam. Już proszę się nie niecierpliwić przechodzę do sedna sprawy. (kolejność zupełnie przypadkowa)  



Spin-off popularnego w latach 90. młodzieżowego serialu Beverly Hills

Prawda jest taka, że 90210 zaczęłam oglądać przez wakacyjną nudę. Kochany dobry Polsat. Kolejny odcinek rano, był jedyną motywacją bym wcześnie wstała. Tak się zaczęło i trwa do dzisiaj, co prawda jestem na 3 sezonie, ale szybko nadrobię. 



Spójrz na ostatni wpis najgłośniejszej bloggerki Manhattanu, Plotkary. 

Plotkara to moja miłość do grobowej deski. Nawet gdy się skończyła lubię czasami wracać do NY i bawić się dalej w najdziwniejszą grę świata... plotkę? 


Dobrze kto jest uważnym czytelnikiem mojego bloga, lub chociaż czasami tu zaglądał dobrze wie jaką miłością darzę ten uroczy trójkącik. Serial mnie zachwyca(chociaż po woli zaczyna nudzić i często mnie rozczarowuję, ale nie ważne) za to książki nudzą i mdli mnie na samą myśl o nich. 


O  "Grze o tron" i o książce i o serialu pisałam już nie raz nie dwa. Nie wiem czy ma sens się powtarzać? Powiem tylko tyle 3 sezonie czeeeeekam! 


A na temat tego serialu muszę stworzyć osoby post, bo nie da się opisać w skrócie. 
Niech podniesie łapkę osoba, która nie wierzy w szczęśliwe zakończenie? Niech pierwsza rzuci kamień osoba, która nie zna Śnieżki, Kopciuszka i innych bajkowych stworów? A teraz wyobraźcie sobie ich wszystkich z wielką amnezją w Storybrooke! Zapowiada się nieziemska uczta prawda? 


Polski serial? Czemu nie! Sama nie wiem dlaczego oglądam właśnie "Lekarzy"? Może to wina Małaszyńskiego, a może Różdżki? A może wszystkiego po troszku? 


Kutcher i Kunis <3 Czy trzeba coś jeszcze dodawać? Gdy masz zły humor, gdy Ci smutno, gdy Ci źle włącz That '70s Show ! 


Niech ktoś mi powie, że nie potrafimy robić dobrych seriali! Niech ktoś mi powie, że mamy niezbyt ciekawą historię. Niech ktoś powie, że Cichociemni są nudni.. to uduszę gołymi łapami! 


The Simpsons zaczęłam oglądać na Fox, bo leciał sobie serial z napisami. Douczałam się angielskiego równocześnie zakochując się w filozofii tej rodziny. 


Barney <3 Najbardziej niszczący moją psychikę serial. Sama nie wiem za co go lubię. Bardzo dawno nie oglądałam, ale chyba z tego wszystkiego sobie włączę. 



A wy macie jakieś swoje ulubione seriale? A może mówicie stanowcze nie? 

11 komentarzy:

  1. Mój ukochany, na zawsze, serial - "Więzy krwi" (ang. Bloog Ties). Wiem, że nikt go nie zna, i nikt nie rozpoznaje Henry'ego z mojej koszulki, ale ja go uwielbiam i niech tam sobie inni czczą Edwarda... Henry Fitroy rulez! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1,2 i 3 również uwielbiam. 90210 zaczęłam oglądać tak, jak ty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z "Pamiętnikami", "Lekarze" i "90210" mnie nie wciągnęły. "Czas honoru" jest naprawdę ciekawy. Reszty nie widziałam, ale niektóre wydają się niezłe. Niedługo sama zrobię zestawienie seriali ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, widzę w tym zestawieniu wiele moich ukochanych seriali.;) Nie mogę bez nich żyć i niemal umieram, czekając na kolejne odcinki Pamiętników albo JPWM. Ostatnimi czasy "Lekarze" także podbili moje serducho.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak miło, że ktoś jeszcze lubi Dawno, dawno temu. Też tak jak ja nie mogłaś się oderwać? Bo ja wszystkie dotychczasowe sezony pochłonęłam w 3 wieczory. Do The Simsons mam awersje, przerażają mnie ich usta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaha.. usta serio? Nigdy nie widziałam w nich nic dziwnego :O
      A co do Dawno, dawno temu.. zakochałam się w nim. Namiętnie oglądam po dwa trzy odcinki dziennie, chciałabym już być na bieżąco, ale w sumie.. w sumie nie bo będę musiała czekać na kolejny odcinek :D

      Usuń
  6. Plotkara forever<3 Mimo, że nie przepadam za serialami i filmami, to Gossip girl mogę oglądać godzinami i nigdy mi się nie znudzi. Każdy odcinek jest genialny. "Gry o tron" oglądałam tylko pierwszy sezon. Spodobał mi się, ale często gubiłam się w akcji i z bohaterami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z twojej listy seriali oglądam jedynie ,,Pamiętniki wampirów'' oraz ,,Lekarze''. Ponadto lubię także ,,M jak miłość'' i ,,Barwy szczęścia''.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam przede wszystkim "House'a" i "Magię kłamstwa", nie mogę się doczekać aż zaczną puszczać nowe odcinki na TVP2, ale stare też oglądam. "Pamiętniki Wampirów" przerwałam po 2. serii, bo kolejnej jeszcze nie było, a potem już się nie mogłam od nowa wkręcić. Poza tym oglądam "Barwy szczęścia", "M jak miłość" i "Na dobre i na złe", ale te dwa pierwsze już raczej z przyzwyczajenia. No i ostatnio odkryłam, że anime są całkiem ciekawe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubiłam Gossip Girl, ale ostatni sezon zupełnie mnie znudził. Od pewnego czasu choruję na "Suits" oraz "New Girl". I to są chyba moje ulubione seriale :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja za to w swoim zestawieniu zapomniałam o "Grze o Tron" XD A także oglądam na bieżąco ;)
    Och, "Once upon a time"!!! :D Nadal jestem nim oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.