sobota, 6 kwietnia 2013

Małe ogłoszenie


Byłam wielką fanką Darów Anioła. Pierwsze części udało mi się "załatwić" i szybciutko przeczytać, ale niestety z czwartą częścią było inaczej i tak stałam się właścicielką

"Miasta Upadłych Aniołów" 
Niestety zupełnie jej już nie potrzebuję. Kurzy się niepotrzebnie na półce, zajmuje miejsca książką, do których lubię wracać i na dodatek mam wszystkie z danej serii. 

Może jest ktoś kto potrzebuję właśnie tej książki?! Z przyjemnością oddam ją w dobre ręce. 
Zainteresowanych proszę o kontakt. (szeptywyobrazni@gmail.com) 

Mam nadzieję, że znajdę dla niej dobry dom. 

Przy okazji chciałam zaznaczyć, że recenzje się piszą książki się czytają i jakoś tam wasze blogi się odwiedzają, gdzieś między nauką francuskiego, a prezentacją z geografii. Miłego dnia! 



3 komentarze:

  1. nie lubię tej serii, ale myślę, że sprawisz komuś wielką radość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat tę książkę posiadam, ale z pewnością znajdzie się wielu chętnych, by ją przygarnąć :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie cała seria nie była tak dobra jak myślałam, więc podziekuję za propozycję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.