wtorek, 7 maja 2013

Stosik?!

Był szał na czytanie. Nie mogłam przestać, ale teraz już jakoś troszkę zwolniłam i poczułam, że odpuszczę sobie te wszystkie książki, które mam obecnie na półce. I nagle pewna pani mnie olśniła.. powiedziała.. "Dodaj stosik"! Ma mnie to zmotywować do przeczytania sześciu książek, które zalegają i się kurzą. 
Może to jest myśl?!  Postanowiłam spróbować. A więc łapcie pierwszy stosik na moim blogu.. 
Ależ emocje... :) 



Może nie ma tutaj nic ambitnego, ale jestem z siebie taka dumna, bo do mnie należą tylko dwie książki! 
Tak.. ja również ograniczam się w kupowaniu książek.. stawiam na ebooki, bo muszę oszczędzać na wakacje. 

A więc od góry: 

R.R Riodan "Złodziej pioruna"wyd. Galeria Książki - pożyczona. Od dawna spotykam się z całą serię.. od dawna planowałam przeczytać. Lubię mitologię więc kto wie? 
D.Harkness "Księga wszystkich dusz. Tom 4. Powrót" wyd.Amber- mój własny zakup. Jeśli ktoś śledzi mój blog to wie, że jestem fanką tej serii. Nie mogę się doczekać jak się skończy. 
E. Bronte "Wichrowe wzgórza" wyd.Bellona-zakup własny. Pomyślałam, że muszę w końcu zapoznać się z takim klasykiem. Film lubię.. zobaczymy jak będzie z książką.
M.Stiefvater "Wyścig śmierci" wyd.Wilga -pożyczona. Hmm.. szczerze nie wiem czego się spodziewać, jeszcze nie myślałam nad tą powieścią, ale polecana przez przyjaciółkę, a ja zawsze daję szansę powieścią
N.Sparks "Szczęściarz" wyd.Albatros-pożyczona, ale to nie zmienia faktu jak bardzo chcę ją przeczytać. Wszyscy wiedzą, że jestem fanką Sparksa.. muszę coś dodawać? 
I.Abedi "Lucian" wyd. Nasza Księgarnia - pożyczona. Okey.. tutaj to już kompletnie nie wiem czego się spodziewać. Zobaczymy.

Jeszcze w między czasie poczytuję sobie "Pana Tadeusza"(co idzie jak po grudzie, ale co tam) i ebooka "Mistrz" Katarzyny Michalak.

Znaleźliście coś dla siebie? Coś wam szczególnie się spodobało? A może macie już coś za sobą? 

Ja uciekam czytać. Mam chwilę czasu więc się zmotywuję, chociaż taka piękna pogoda.. tyle rzeczy do zrobienia, że nie wiem czy mi się chcę. Jaki z tego wniosek? Mam nadzieję, że STosik mnie zmotywuję. 
 Ściskam D.

18 komentarzy:

  1. Ja "Mistrza" po maturze przeczytam. Ostatnio przeczytałam po "Nadziei" ostatnią część Sklepiku z Niespodzianką i mam mały przesyt :)
    Na "Luciana" mam ochotę, na szczęście widziałam w bibliotece. A i zazdroszczę Ci "Wichrowych Wzgórz". Śliczne wydanie! Widziałam w biedronce, jak wróciłam się, by kupić to już nie było... A na Sparksa nie mogę patrzeć póki co, chyba też przesyt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Wichrowe wzgórza" to piękna powieść, naprawdę nie będziesz żałować :) "Szczęściarza" czytałam i też bardzo fajna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam ,,Mistrza", a ,,Luciana" też mam na półce;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wichrowe wzgórza ma wydać w czerwcu ZNAK i właśnie na to wydanie czekam, bo tylko tej książki sióstr mi brakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Riordana zdecydowanie polecam :) Jeśli lubisz mitologię, to akurat coś dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Najchętniej podebrałabym Ci "Wyścig śmierci" :)
    Za sobą mam "Mistrza" K. Michalak i "Pana Tadeusza", którego nawet 2x czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Wichrowe wzgórza" i "Luciana" mam w planach. Co do "Luciana" myślę, że może być niezłe, gdyż lubię tę autorkę, ma dobre książki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poza "Księgą wszystkich dusz", której niestety nie kojarzę, wszystkie z tych książek chętnie bym przeczytała i mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję :)
    Powodzenia w czytaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prócz Wichrowych... mam wszystkie :D A Szczęściarz bardzo mi się podobał!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam za sobą "Szczęściarza" i powiem ci , że książka jest dużo lepsza niż film. Też jestem fanką Sparksa.

    OdpowiedzUsuń
  11. No i Wichrowe Wzgórza też są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  12. "Wichrowe wzgórza" to genialna książka. Niesamowicie mi się podobała!
    "Szczęściarza" mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Również jestem fanką Sparksa:) Szczęściarz to świetna pozycja z resztą tak samo jak Wyścig Śmierci:)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę "Wyścigu śmierci" . Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Złodziej Pioruna" jest super - niby dla dzieci, ale strasznie wciąga. "Lucian" ostatnio mnie zaciekawił, jak widziałam opinię na jakimś blogu, ale jeszcze nie udało mi się go zdobyć. A teraz jeszcze mnie zaintrygował "Wyścig śmierci"... ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam na półce do przeczytania "Wichrowe wzgórza" :) Filmem (wersja z 1992 roku) jest po prostu zachwycona, oglądałam go wielokrotnie i teraz nadszedł czas, by w końcu przeczytać literacki pierwowzór :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam w planach te "Wichrowe wzgórza" już tyle czasu i jakoś poza te plany nie umiem wyjść... "Złodziej pioruna" - jak dla mnie genialna książka i cała seria ;)
    Zaciekawił mnie "Wyścig śmierci"... Czekam na opinię ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.