czwartek, 2 maja 2013

Tweetnij coś!

Jak powiedziała tak zrobiła i wpadła na Twittera! 
Ależ będzie zabawa! Co z tego, że jeszcze się nie połapałam jak to działa.. jakoś sobie poradzę..!
Jakby ktoś chciał mnie znaleźć to zapraszam: 

Będzie mi niezmiernie miło jeśli ktoś tam czasami zajrzy. 
Hmm.. pewna pani radziła mi wpadać na facebooka, ale przyznam się szczerze, że jestem już nim znudzona, więc mam Twittera a co tam! 

A teraz łapcie coś na poprawę humoru 


Nie lenimy się Kochani! Tweetujemy, komentujemy, czytamy, odpoczywamy i UŚMIECHAMY SIĘ!


4 komentarze:

  1. Też czasami korzystam z twittera, ale nie wpadłam w uzależnienie, traktuję go raczej jako narzędzie marketingowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieee, wystarczy, że facebooka ogarnęłam, na razie na twittera nie wchodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twitter odpada jak dla mnie, trzymam się od takich portali z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również zastanawiam się nad założeniem konta na Twitterze, zobaczymy co z tego wyniknie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.