poniedziałek, 17 czerwca 2013

Konkurs! I wielkie zdziwienie...

Nadal nie mam na nic czasu..chociaż zaczynam chyba wakacje.. jeszcze tylko jeden sprawdzian i błogie lenistwo. Ale dzisiaj nie o tym.. 

Kilka dni temu dostałam wiadomość od autorki książki "Larista"- Mellissy  Darwood, która poprosiła mnie, abym upowszechniła za pośrednictwem mojego bloga konkurs dla fanek książki! 


Przyznam się, że pierwszy raz coś takiego mnie spotkało, ale zważywszy na to, że autorka pofatygowała się, żeby do mnie napisać, przeczytała moją recenzję.. (którą możecie znaleźć o tutaj), pochwaliła mój blog, przez co zrobiło mi się jakoś tak cieplej na serduchu i stwierdziłam, że prowadzenie bloga ma sens.. :) Chociaż ostatnio mnie tu nie ma .. za co po raz enty przepraszam. 

Nie przeciągając... 


Konkurs Larista
Wygraj „Laristę” z dedykacją od autorki i bonusem, który umili ci czytanie powieści.
Co zrobić by wygrać? 
Opisz, jakie cechy, twoim zdaniem, posiadać paranormal romance,
od którego nawet siłą by cię nie oderwano? (max 1500 znaków ze spacjami, w języku polskim ;))

Na wasze e-maile do 13.07.13. czeka autorka Laristy:
md@melissadarwood.com
W treści zgłoszenia proszę umieścić zdanie: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych oraz upowszechnianie mojej pracy do celów niniejszego konkursu.
Najbardziej oryginalny, twórczy i nietuzinkowy opis wygrywa.
Zwycięska praca oraz najciekawsze opisy zostaną udostępnione na fanpage’u Laristy: tinyurl.com/facebook-larista
Tutaj łapcie jeszcze link, gdyby ktoś potrzebował jakiś innych informacji 
Ja tam nadal nie mogę uwierzyć, że autorka wpadła na mój blog i zauważyła moje wypociny. To naprawdę dziwne uczucie. 
Miłego tygodnia i dziękuję za cierpliwość.. wrócę już niedługo.. 


5 komentarzy:

  1. Gratuluję sukcesu :) A co do konkursu, może wezmę udział, jak coś fajnego wymyśle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dość ciekawy konkurs. Aczkolwiek mam tyle książek do przeczytania, że póki co staram się nie składować więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Książkę z chęcią bym przeczytała, ale udziału w konkursie brać raczej nie będę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo! Gratuluję :) Za paranormalami raczej nie przepadam, więc nie wiem czy się skuszę na konkurs...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.