niedziela, 2 czerwca 2013

Stosik#2. I pierwsze podsumowanie na blogu? (maj)




A więc postanowiłam dodać kolejny Stosik. Rzeczywiście świadomość tego, że „zapowiedziałam” co będę czytać w najbliższym czasie motywuję. Miałam lekkie załamanie pod koniec miesiąca i prawie odłożyłam przeczytanie „Wichrowych Wzgórz” właściwie to nie wiem nawet już dlaczego.
Ale spięłam się w sobie i przeczytałam, bo w pewnym stopniu obiecałam, że to zrobię.

Dzisiaj prezentuję moje małe zdobycze, ale tutaj już nie jestem pewna czy wszystko przeczytam, bo zbliża się zakończenie roku, mnóstwo nauki itd., a na dodatek trzy książki są z biblioteki i muszę je oddać do połowy czerwca. Kto wie może zdarzę?

S.Larsson „Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet”; „Dziewczyna, która igrała z ogniem”;”Zamek z piasku,który runął” o to właśnie te trzy tomiska z biblioteki, moje małe spotkanie z kryminałem. Byłam zafascynowana filmem „Dziewczyna z tatuażem” i tak jakoś dopadłam książki Larssona, kto wie co mnie czeka?
A. Rice „Pokuta” książka autorki „Wywiadu z wampirem”, po którą poszłam do księgarni, ale niestety nie dostałam, więc kupiłam „Pokutę”. Zobaczymy.
L.Oliver „Requiem” ostatnie spotkanie z Leną i całą serią.. mogę powiedzieć, że bardzo udane, ale o tym później..


Jak widać mam do przeczytania pięć książek, może to nie jest jakaś fascynująca kolekcja, ale ja jestem całkiem zadowolona.  


Spoglądając na wasze blogi zauważyłam też comiesięczne podsumowania. Miałam ich nie robić, ale tak jakoś przez tą dziwną pogodę policzyłam sobie co nieco i wyszło mi coś, co mnie samą zdziwiło. Naprawdę nie zdawałam sobie sprawy ile ja czytam przez miesiąc! 
Więc tak szybciutko ...
  • W maju przeczytałam 6 książek. 
  • Co dało 2535 stron. 

Wiem, że to dziwne, ale jak zobaczyłam tą liczbę stron to mi troszkę szczęka opadła. Pewnie myślicie dlaczego? A no dlatego, że czytając takie podsumowania u niektórych dziwiły mnie te liczby i myślałam wow, a co się okazuję? Wcale nie jestem taka gorsza :) 
  • W maju było 1007 wyświetleń 
  • Najbardziej popularnym postem był post Stosik, który wyświetlono 185 razy 
  • I nagle zrobiło się 99 obserwatorów. Zabawne, ale jeszcze jedna duszyczka i będzie was 100...dziękuję.. dziękuję.. dziękuję...


Życzę miłej niedzieli!! 

Nawiasem mówiąc nie wiem co się dzieje z tym całym Google+. Próbowałam tam założyć konto, ale chyba mnie to przerosło dlatego korzystam z BlogLovin :) 



24 komentarze:

  1. Trylogię Larssona też mam w planach, choć filmu jeszcze nie oglądałam. No, może kawałek, ale potem się jakoś tak złożyło, że postanowiłam najpierw przeczytać książkę. Ilość przeczytanych stron rzeczywiście potrafi czasem zaskoczyć. ;)
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilę obecną żałuję, że obejrzałam film.
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  2. Z Millenium powinna Cię czekać świetna lektura:) Czytałam dwie części i jedyne na co mogłam narzekać, to niekiedy "suche", ale na szczęście krótkie opisy Larssona na temat lodówki bohatera czy podobnych rzeczy. Jakoś nie grały mi z całością. Ale tak to - gorąco polecam, druga część lepsza od pierwszej, a jak trzecia? Sama muszę się dowiedzieć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wszyscy mi mówią, że 2 najlepsza! Zobaczymy. :)

      Usuń
  3. Nie przepadam za robieniem podsumowań. Jedno czy dwa zrobiłam, ale zaprzestałam tego. Co do trylogii millenium... Zaczęłam czytać pierwszy tom, ale jakoś nie mogłam się na nim skupić. A, że pierwszy tom to film, wówczas postaram się zacząć czytanie od tomu drugiego. Może wtedy lepiej pójdzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie pierwszy raz robię takie podsumowanie i nie wiem czy jestem za czy nie. Też chciałam zacząć od 2, ale zostałam zbezczeszczona przez koleżankę, że tak nie wolno i muszę poznać 1 żeby to miało sens.

      Nawiasem mówiąc nie mogę coś dodać u Ciebie na blogu komentarza. Mam nadzieję, że tu jeszcze wejdziesz i zobaczysz, że się starałam ;p

      Usuń
  4. Trylogię Millenium mam w planach na nadchodzące wakacje. Bądź co bądź są to wielkich rozmiarów tomiska, a że teraz mam jeszcze szkołę to wolę zacząć kiedy będę miała więcej wolnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też powinnam tak zrobić, ale wyszło jak wyszło i mam nadzieję, że zdarzę :D

      Usuń
  5. Przyjemnej lektury życzę. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacny stos! Szczególnie ten Stieg Larsson!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję się tylko, że nie zdarzę ich przeczytać! :(

      Usuń
  7. Jejku, a ja straciłam "wenę" do czytania czegokolwiek! :( Ale mam nadzieję, że już niedługo! Trzymaj za mnie kciuki! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj jasne, że trzymam! Bo wiem jak trudno jest się zmotywować ;p

      Usuń
  8. Requiem jeszcze przede mną, miłego czytania życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny stos i ładny wynik ! Spodobał mi się Twój blog dodaję do linków :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Anne Rice uwielbiam, ale Pokuta bardzo mnie zawiodła. za dużo kleru, za mało akcji i konkretów, za to seria Millenium jest fantastyczna, choć znajomość filmu może przeszkadzać w lekturze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ta Pokuta coś mi nie idzie, ale za to pierwsza część Milenium, mimo, że znam film wręcz przeciwnie. Strony uciekają jak szalone :)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.