sobota, 29 czerwca 2013

Stosik#3 Wakacyjny?

Czapki z głów moim drodzy! Właśnie spoglądam na świadectwo i własnym oczom nie wierzę. „Otrzymała promocję do trzeciej klasy liceum ogólnokształcącego” jak to dziwnie brzmi i wygląda.
Ale nie będę się rozpisywać nad tym co mnie czeka już za rok, bo jakoś to jeszcze do mnie nie dotarło. Teraz przede mną dwa miesiące obijania się i odpoczywania. Chociaż prawdę mówiąc mam takie plany na wakacje, że śmiem wątpić, że będę miała kiedy się lenić.

Postanowiłam mimo wszystko dobrze wykorzystać ten czas i w ten sposób uzbierałam całkiem niezły według mnie oczywiście stosik powiedzmy na wakacje. Jeśli uda mi się wszystko przeczytać w lipcu będę szczęśliwa, ale wiem już dzisiaj, że w okolicy 25 ucieknę na dwa tygodnie, żeby się smażyć na polskiej plaży, a zaś w sierpniu mam kilka ważnych spraw, więc sama nie wiem jak to będzie z tym stosikiem. Dodatkowo nadal zalegam jeszcze z poprzednim stosem, który mam nadzieję na dniach będzie skończony. I trzy recenzję się szybciutko ukarzą. Musicie jednak zrozumieć, że seria Milenium idzie mi jak po grudzie, a zaś o „Pokucie” to nawet nie myślę.

Skończę już moje gadanie i pokazuję stosik typowo wakacyjny? Śmiem wątpić.



„Ciemniejsza strona Greya”(musiałam ją już oddać więc nie widać akurat tej książki na zdjęciu) i „Nowe oblicze Greya” E L James wyd. Sonia Draga pożyczone
„Geneza” J. Khoury wyd. Wilga pożyczona (recenzja już jest)
„Imię róży” U.Eco wydanie z Kolekcji Gazety Wyborczej pożyczona
„Dom jedwabny” A. Horowitz wyd. Rebis własna, ale wygrana w konkursie u Agaty Jarzębowskiej
„Miłość w czasach zarazy” G.G. MarQuez wyd. Muza pożyczona
„W zwierciadle nie jasno” J.Gaarder wyd. Jacek Santorski& CO Wydawnictwo pożyczona
„Świat Zofii” J.Gaarder wyd Jacek Santorski& CO Wydawnictwo własna
„Stambuł. Wspomnienia i miasto” O.Pamuk wyd. Wydawnictwo Literackie pożyczona
„Woda dla słoni” S.Gruesn wyd. Rebis pożyczona
„Primavera” M.J Beaufrand wyd. Jaguar polecona przez StrawCherry własna

Do tego należało by jeszcze dodać kilka lektur które MUSZĘ przeczytać, ale o nich nie mam ochoty pisać. Wystarczy, że mnie straszą z półki nie muszą jeszcze z bloga :)
Gdzieś jeszcze w przestworzach mojego komputera zalegają e booki, ale podejrzewam, że nie zdarzę ich ruszyć.

I jak? Przypadło mam coś do gustu? Może coś znacie i polecacie najpierw? Oczywiście jak tam wasze „wakacyjne” stosiki? Mam się szykować na wielki buum i mnóstwo książek, które będę musiała przeczytać?

Nawiasem mówiąc założyłam konto w całym tym Google+ ale całkiem nie umiem się w nim połapać. Dodam za chwilę cały ten przycisk, ale prawdę mówiąc nie mam ochoty się z tym denerwować więc proszę macie tam na górze przycisk do Bloglovin i na razie to ogarniam. Tworzy się jeszcze strona na FB ale nie jest na tyle gotowa, żebym wam ją „udostępniła”. Grr.. mam nadzieję, że nie zniknie opcja obserwowania, bo strasznie się wkurzę!


39 komentarzy:

  1. Widzę mój ukochany "Świat Zofii" .Przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam <3 Już raz czytałam, ale to było strasznie dawno temu i postanowiłam odświeżyć sobie pamięć :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Grey? No proszę.:) I "Woda dla słoni" - zawsze chciałam przeczytać tą książkę, bo film bardzo mi się spodobał. Widzę, że te wakacje będą u Ciebie bardzo ciekawe pod względem czytelniczym. Zatem, miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grey :) Jakoś nadal nie jestem przekonana. A co do "Wody dla słoni" właśnie przez okładkę filmową.
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Genezę i Wodę dla słoni bym z chęcią podebrała;) A za U. Eco raczej sie nie wezmę, no chyba że bardzo zmieni mi się gust czytelniczy. Na razie się na to nie zapowiada...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O "Genezie" możesz już przeczytać na moim blogu, a co do "Wody dla słoni" już na dniach napiszę recenzję :D

      A co do U.Eco.. sama nie wiem czego się spodziewać. Lubię spróbować wszystkiego :)

      Usuń
  4. Kolejne części Greya były całkiem sensowne. Byłam pozytywnie zaskoczona:) Na pewno będą to udane czytelniczo wakacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga część według mnie była całkiem okey. Co do trzeciej mam mieszane uczucia.

      Mam nadzieję, że będą :)

      Usuń
  5. "Miłość w czasach zarazy" to coś, co muuuuuszę przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie namówiła koleżanka.. zobaczymy co z tego wyniknie :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że szybko je napiszę :)

      Usuń
  7. Piękny stosik... najbardziej zazdroszczę "Genezy" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do przeczytania recenzji. Wcześniejszy post :)

      Usuń
  8. O, ostatnie wakacje przed maturą - potem będzie mały stresik, ale wszystko tylko tak strasznie brzmi :)) Z książek polecam Dom jedwabny, fajnie się czyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mam zamiar odpoczywać. Maturą będę się martwić gdzieś tak w grudniu? :)

      Usuń
  9. Ostatnia klasa liceum nie jest tak straszna jak ją malują, na studiach jest gorzej ;) Bardzo fajny stosik. "Ciemniejszą stronę Greya" czytałam i niestety podobała mi się mniej niż część pierwsza, jeśli tak w ogóle można powiedzieć. Polecam "Imię róży", choć ciężko się czyta i "Miłość w czasach zarazy", bo to jedna z moich ulubionych książek :) A ja z chęcią podebrałabym Ci "Stambuł" Pamuka, bo bardzo mnie ciekawi. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    popcultureserendipity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och najpierw matura później studia! :D
      Powiem szczerze, że ja nie jestem przekonana do tego "Stambułu", ale zobaczymy :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Genezę mam już za sobą :) Odsyłam do recenzji :)

      Usuń
  11. Mnie interesuje Stambuł, Miłość w czasach zarazy oraz Woda dla słoni :) Przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę "Genezy". Poluję na tę książkę. Jestem strasznie ciekawa tej historii :)
    pozdrawiam
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie zachwyciła. A szkoda, bo liczyłam na coś więcej.

      Usuń
  13. WOW! Same perełki naprawdę!
    Pamuka ostatnio poznałam i chętnie przeczytałabym i "Stambuł". Z kolei "Woda dla słoni" raczej mi się nie podobała.
    Ale co najistotniejsze, cieszę się, że w końcu widzę w blogosferze nazwisko Jostein Gaarder! Przez wiele lat był to mój ulubiony autor! Uwielbiam go szczególnie za książkę "Córka dyrektora cyrku"! Niemniej najbardziej jest znany z właśnie "Świata Zofii". "W zwierciadle nie jasno” czytałam również, ale książka jakoś mnie nie porwała, jestem ciekawa jak Tobie się spodoba :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Gaardera! "Świat Zofii" czytałam już kilka razy, ale dopiero teraz postanowiłam napisać recenzję książki. Wcześniej jakoś nie było kiedy. :)

      Usuń
  14. Marzę o Genezie i książce Woda dla słoni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc to tak średnio polecam.

      Usuń
  15. Dom jedwabny jest genialny! przyjemnego leniuchowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę Imienia róży :) polecam Wodę dla słoni, czytałam też Miłość w czasach zarazy, ale ta książka akurat nie każdemu przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytamy zobaczymy, jak to będzie ze mną :)

      Usuń
  17. Ja też się trochę namęczyłam z Google + :) Ale na szczęście okazało się nie takie straszne i bardzo automatyczne przy udostępnianiu wpisów :)Ale mam nadzieję, że funkcja "obserwowani" jednak zostanie :)
    Co do Grey'a po części pierwszej nie jestem do końca przekonana, czy chcę poznać kolejne. Choć może w tym przypadku działa zasada, im dalej tym lepiej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to coś mnie za chwilę trafi z tym Google!

      Hmm.. a co do Greya.. druga część daje radę, ale 1 i 3 nie za bardzo, a szkoda.

      Usuń
  18. Do bserwacji gorąco polecam Ci bloglovin.com :) Na wielu blogach jest instrukcja jak założyc tam konto :)
    Piękny stosik, piękne pozycje. Jedna mi się tylko nie podoba, a dokładnie - Ciemniejsza Strona Grey'a. Cała seria nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już profil na bloglovin. Na górze w prawym rogu jest przycisk do obserwacji, ale związku z tym, że nie każdy go ma postanowiłam stworzyć Google+.
      Grey nie jest najgorszy :)

      Usuń
  19. Dużo ciekawych książek, jestem ciekawa Twoich opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieję, że uda mi się wszystko przeczytać i w miarę sprawnie zrecenzować.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z Twojego stosiku znam "Imię róży" i "Miłość w czasach zarazy", i obie książki mogę Ci z czystym sumieniem polecić. "Pokuta" bardzo mi się podobała, trzymam więc kciuki, by udało Ci się ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.