poniedziałek, 10 czerwca 2013

Uwaga, uwaga!



Nienawidzę jak blog świeci pustkami, a ja codziennie na niego zaglądam i mam wyrzuty sumienia. Dlatego postaram się usprawiedliwić.
Kilkanaście dni temu prezentowałam stosik, był plan, żeby wszystko przeczytać. Niestety nie jestem obecnie w stanie tego zrobić. Jest kilka spraw, które bardziej mi zaprzątają głowę. Musicie mi wybaczyć.

Dzisiaj zrobiłam rundkę po bibliotece i mam sporo nowych nabytków na wakacje. Tak dobrze widzicie wszystko postaram się przeczytać przez dwa najbliższe miesiące ewentualnie przez ostatni tydzień czerwca.

Mam nadzieję, że mnie rozumiecie i wytrzymacie te dwa tygodnie beze mnie. Mogłabym nic nie napisać, ale czuję winna, ponieważ wiem, że są osoby, które czekają na kolejne recenzję/posty, a ja po prostu nic nie dodaję.

Przepraszam jeszcze raz i do napisania wkrótce.

Obawiam się, że również w związku z wyżej wymienionym powodem będę rzadkim gościem na waszych blogach, chociaż jak dobrze widać już jestem.


5 komentarzy:

  1. Ja też własnie robię sobie, krótką przerwę w blogowaniu z powodu egzaminów na studiach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy z niecierpliwością na ponowną aktywność ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się i szybko wracaj do blogowania :)
    pozdrawiam
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.