poniedziałek, 8 lipca 2013

Potrzebna rada, pomoc i wasze zdanie

Pamiętacie może moje posty „Inspirująco”, „To mnie kręci” ,albo „Nasza lista osobista”?
Możliwe, że gdzieś je zauważyliście. Muszę przyznać, że z wielu powodów zaprzestałam dodawania ich, ale kilka dni temu wpadłam na pomysł, że powinnam to zmienić, bo to naprawdę fajne rzeczy. Cykle te pomagały mi z moją dziwną nad twórczością, Mam zbyt dużo myśli na minutę, a muszę gdzieś dać im wypłynąć. Czy u was też tak jest, że spoglądacie na jakąś rzecz w internecie i już widzicie do niej mnóstwo słów i komentarzy? Ja tak mam. Coś co mnie inspiruję i w pewien sposób motywuje do działania.

Chciałabym do tego powrócić. No wiecie.. pokazać wam coś co interesuję mnie poza książkami.

Ciekawi mnie czy, wytrwam więcej niż ostatnio, bo prawdę mówiąc po pewnym czasie najzwyczajniej w świecie brakuje człowiekowi pomysłu, tego czegoś co powinno zainteresować drugą osobę i przede wszystkim czasu! Postaram się, ba nawet wiem, że przez wakacje takie posty będę ukazywać się dość systematycznie, ale później to już różnie może być.

W skrócie były by to informacje, jakie mnie w danym tygodniu jakoś poruszyły. Szczerze to nie wiem czy to będą zdjęcia, muzyka, film, książka, a może jakieś moje głupie gadanie. Po prostu potrzebuję miejsca, gdzie będę mogła coś powiedzieć.. o sobie, o czymś co jest dla mnie ważne. Wiem, że to ni jak ma się do książek, ale próbowałam założyć o tym bloga.. ale to bezsensu, bo tak nie mam czasu na prowadzenie dwóch. Och.. no wiecie co mam na myśli.

Musicie mi jednak powiedzieć, czy macie na takie coś ochotę? Czy lepiej nie mieszać tego do bloga o książkach?

A tutaj łapcie kilka „próbek” starych postów :




*Jeśli chcecie więcej to zapraszam do zakładek. Nasza Lista Osobista, To mnie kręci i Co mi w duszy gra. Oraz do dyskusji czy to kontynuować.. reaktywować?  

14 komentarzy:

  1. Pewnie, że je wprowadź, a jak masz ochotę to nie tylko je :) I przecież nie muszą być regularne, a pojawiać się wtedy, gdy masz na to wenę i ochotę :) Czasem na blogu miła jest odmiana, wpis inny niż pozostałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o tą nieregularność boję się najbardziej ;p

      Usuń
  2. Mi się Twój pomysł podoba. Jeżeli masz ochotę zrobić coś takiego i w pewien sposób dać wypłynąć Twojej nad twórczości to śmiało! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog to Twoje miejsce w sieci i możesz na nim publikować co Ci się tylko podoba. Osobiście bardzo lubię posty różne od recenzji na blogach książkowych. Często mogę tam znaleźć coś co mnie zainspiruje (bo podobnie jak u Ciebie - często jak tylko coś zobaczę w mojej głowie tworzy się tysiące nowych pomysłów). Posty te są ciekawym przerywnikiem między kolejnymi recenzjami. :) Zachęcam więc do tworzenia przez Ciebie takich postów. Chętnie będę je czytać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki takim słowom myślę, że jednak wart o:D

      Usuń
  4. Ja nie mam nic przeciwko. Sama też mam czasem ochotę napisać o czymś innym niż książka i myślę, że to ciekawe urozmaicenie. Poza tym to właśnie do Ciebie należy decyzja odnośnie tego, co chcesz tu zamieścić. Pamiętam jak kiedyś jednym z postów zainspirowałaś mnie do robienia własnych zakładek do książek, to był świetny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku jak miło mi to słyszeć. Zapomniałam zupełnie, że coś takiego było O.o

      Usuń
  5. Wg mnie najlepsze jest ,,To mnie kręci", bo inspirujące. Lubię oglądać zdjęcia, które ktoś wybiera, opisuje itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O! To nawet ja pamiętam, jakiś rok temu to było i było świetne. Jasne, że możesz powrócić do tego pomysłu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku nie wiedziałam, że ktoś to pamięta :O

      Usuń
  7. Nie mam nic przeciwko. To Twój blog, Twoje miejsce, wrzucaj tu all, na co masz ochotę :)
    pozdrawiam
    Miłośniczka Książek
    magicznyswiatksiazki.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.