niedziela, 14 lipca 2013

Rok? Och...





Tak dobrze widzicie. Szepty Wyobraźni obchodzą swoje pierwsze urodziny. Powinnam wyprawić urodziny z tortem, szampanem i wielką pompą, ale niestety lub stety jestem biedną licealistką i ograniczam swoje wydatki.

Chciałabym z tego miejsca nie cieszyć się jak głupia, że moja przygoda trwa już rok, a zapał wcale nie ostygł, że książek przybywa, a czasu ubywa. Nie. Daruję sobie to, bo jaki tego jest sens?

Chciałabym z tego miejsca ślicznie podziękować wszystkim moim czytelnikom! I tym, którzy zajrzeli tu raz i tym, którzy trwają przy mnie i zostawiają ślad pod każdym moim postem. Nie zdajecie sobie sprawy, jak bardzo się cieszę, gdy zobaczę komentarz, chwilę po tym jak coś dodam. Nie wiecie jak wyczekuję tego, że ktoś coś przeczyta i podzieli się swoim zdaniem. Plotę może banały czy jak to tam nazwać, ale taka jest prawda. Jaki sens ma prowadzenie bloga dla samej siebie? Nigdy nie zastanawiałam się czy pomogłam komuś czy wręcz przeciwnie. Czasami mam taką nadzieję, a czasami wolę nie, bo moje zdanie nie powinno nikogo zniechęcać, bo tyle gustów ile ludzi na ziemi.


Pozwolicie, że teraz tak bardzo osobiście podziękuję kilku osobom?

Po pierwsze eM! Tak wiem, że pewnie się tego nie spodziewasz, czy co tam, ale... kiedy zaczynałam moją przygodę.. odkryłam twój blog i tak jakoś się potoczyło, że wymieniłyśmy kilka wiadomości i utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że Szepty Wyobraźni mają jakiś sens. Pamiętasz jeszcze, że męczyłam Cię dziwnymi rozkminami..na temat chociażby seriali? :D *

Po drugie Antyśce! Tak właśnie tobie, bo ratujesz czasami mój gust czytelniczy troszeczkę bardziej ambitnymi książkami. Potrafisz podrzucić mi książkę tylko dlatego, że jej nie czytałam. I zawsze widzę kilka zdań od ciebie, gdzieś pod moimi wypocinami, zdań w których utwierdzasz mnie w przekonaniu, że są na świecie przemili ludzie! *

Po trzecie, czwarte, piąte,szóste,siódme i ósme ... Gosiarreli, Monice Zbozień, Miłośniczce Książek(Sylwii Węgielewskiej) Magdzie K-ska, Natuli i bezrobotnej.pl bo może tego nie wiecie, ale to właśnie wasze blogi zainspirowały mnie rok temu, żeby założyć swój własny kącik. Prowadzicie naprawdę świetne blogi i może kiedyś mój będzie podobny? :D *

Wspomnę jeszcze o Dżejer Carmen, Madame K, Vibi, Agacie Jarzębowskiej, Perry, Pauli i StrawCherry właśnie wasze nicki często widzę gdzieś tam w komentarzach, co prawda wasze blogi zdecydowanie za rzadko odwiedzam, ale dziękuję, że chociaż wy nie zaniedbujecie mnie tak jak ja was. *

Na sam już koniec chcę wspomnieć o Agnieszce D (Sol),Marcie Korneli, Larysie,Sophie di Angelo i
Wiedźmie. To wasze blogi widzę najczęściej w statystykach. To dzięki waszej „promocji” czytelnicy trafiają do mnie. Dziękuję. *

Przepraszam.. na pewno kogoś pominęłam. Na pewno kogoś uraziłam, że o nim nie wspomniałam, ale po prostu napisałam o tych, którzy w jakiś szczególny sposób „wpadli” do mojej głowy. Nie potrafię tego wyjaśnić. Doskonale wiecie, że cenię sobie wszystkie opinie i komentarze na równi. Po prostu.. za rok umieszczę tutaj innych zgoda?

Na sam koniec tego mało składnego postu muszę powiedzieć, że ten rok dał mi naprawdę wiele. Rozwinęłam się pod względem czytelniczym. Poznałam i odkryłam wiele nowych autorów i książek. Zaczęłam chyba lepiej sobie radzić z pisaniem rożnych rzeczy(chociaż co do tego nie jestem pewna). Coś co miało być wakacyjną przygodą przerodziło się w wielką pasję.

Fakt, że czasami coś mnie trafia, jak okazuję się, że robię coś, tylko po to, żeby to opisać, albo, że zaczęłam jakiś cykl postów czy akcji, ale zapomniałam o nich. Moja nie konsekwentność czasami mnie dobijała. Mimo to byliście przez to rok i chylę czoła, że wytrwaliście.

A co do tej imprezy urodzinowej.. kiedyś się tam umówimy!
Trzymajcie się cieplutko!


*wybaczcie, będzie bez linków do dziewczyn, bo taka ładna pogoda, że nie mam jak i kiedy powkładać linki do ich blogów. Ale pamiętajcie warto tam zajrzeć! :D  

29 komentarzy:

  1. Gratki! Życzę jeszcze więcej zaciętości i, żebyś się nigdy nie znudziła tym co robisz w blogosferze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Mam nadzieję, że nie znudzi się !

      Usuń
  2. Gratuluję tego roku i życzę kolejnych lat spędzonych na czytaniu i blogowaniu!
    Bardzo się cieszę, że zostałam wspomniana w podziękowaniach, to dla mnie zaszczyt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i to ja się cieszę, że czasami odwiedzasz mój blog :D

      Usuń
  3. O sto lat dla Ciebie i Twojego bloga! Sama pamiętam Twoje początki, czy przypadkiem nie miałaś Sereny na zdjęciu? Takiej ładnej z laptopem? Trzymaj tak dalej, mnie Twój blog jak najbardziej się podoba! Pozdrawiam i jeszcze raz : dużo książek i zapału czytelniczego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Mam nadzieję, że będę trzymać poziom :D
      I tak rzeczywiście miałam Serenę na samym początku, ale zdjęcie mi się szybko znudziło :D

      Usuń
  4. Serdecznie gratuluję pierwszych blogowych urodzin, zwłaszcza, że jestem tutaj niemal od samego początku ;) Dzięki również za wymienienie, ponieważ nie miałam zielonego pojęcia, że byłam dla Ciebie (lub kogokolwiek innego) inspiracją ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy rok to bardzo mocne przeżycie, gratuluję wytrwałości, bo teraz to już nie będziesz potrafiła żyć bez blogosfery, więc kolejne lata miną ani się obejrzysz:) Hmm, inspiracją jeszcze nie byłam, więc przyłączam się do Gosiarelli, jestem zaszczycona i jeszcze raz gratuluję i życzę kolejnych wspaniałych lat, małych i większych sukcesów, bo wiem, że każdy z nich cieszy tak samo:)

      Usuń
    2. Po pierwsze dziękuję za miłe słowa, a po drugie wasze blogi są naprawdę świetne, więc nie wiem dlaczego uważacie, że nie możecie być inspiracją? :D

      Usuń
    3. Chyba z Magdą skromne jesteśmy ;P Chociaż ciężko by było w to uwierzyć! Niemniej Magda ma trochę racji, kolejne rocznice cieszą tak samo, jeśli nie bardziej, więc mam nadzieję, że za rok dalej tutaj wszystkie będziemy ;)

      Usuń
    4. Tak, my skromne wyjątkowo jesteśmy!

      Usuń
  5. Gratuluję roczku :) Bardzo mnie zaskoczyłaś, że się tam znalazłam, to dla mnie duże wyróżnienie :)
    Jako, że nasze blogi wiekowo są podobne, to co... dobijamy do 100 lat? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak! Wyobraziłam sobie siebie za 100 lat.. babcia z balkonikiem i laptopem na kolanach :D słodko!

      Usuń
  6. Gratuluję i życzę Ci niesłabnącej motywacji do dalszego blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Ci bardzo i życzę dalszej radości z bycia w blogosferze!
    A te komentarze, to wcale nie banały. Naprawdę chyba każdemu dodają skrzydeł i utwierdzają w tym, co robisz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Życzę kolejnego udanego roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje :) I życze jeszcze kilkunastu takich urodzin bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę kolejnych lat:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję rocznicy. Oby było ich więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i po cichu mam nadzieję, że będzie ich sporo :D

      Usuń
  12. Przede wszystkim gratulacje dla Ciebie :)
    Oraz dużo, dużo ciekawych książek do czytania i weny, by później przelać swoje myśli na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och.. mam nadzieję, że będzie wena i książki oraz czas, bo to jego mi najbardziej brakuje XD

      Usuń
  13. Dziękuję za podziękowania (ale to brzmi xD) ;D
    Gratuluję tego roku i życzę wiele wytrwałości w prowadzeniu tego bloga, którego bardzo, bardzo lubię, bo w pewnie sposób różni się od innych. Lubię Czytać Twoje notki, lubię się dzielić tutaj moimi spostrzeżeniami na różne tematy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co! Ja się ogromnie cieszę, że tutaj wpadasz i czasami coś napiszesz.. to naprawdę wiele dla mnie znaczy :D

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.