środa, 31 lipca 2013

Stos#4

Dobra. Przegięłam. Serio. Prezentowałam na początku stosik na wakacje. Oczywiście nie przeczytałam wszystkiego, ale żeby było ciekawiej zawaliłam się kolejnymi książkami, które nawiasem mówiąc już mnie oczarowały i kilka przeczytałam.

Chyba wybrałam sobie ostatnio za ciężkie lektury, bo czuję się nimi przytłoczona. Dlatego staram się zabijać sobie czas czymś lekkim. I tak kolejny stosik mam już prawie przeczytany, podczas gdy stary jakoś mi nie idzie. Myślałam, że w wakacje będę mieć dużo czasu, a tu niespodzianka. Nie mam prawie wcale. Dobrze, że cierpię ostatnio na bezsenność to chociaż sobie nadrobię.

A więc ja pierwszym zdjęciu:



„Niezgodna” Veronica Roth wyd. Amber -przeczytana, recenzja napisana. Niedługo się pojawi -pożyczona
„Przez burzę ognia” Veronica Rossi wyd. Otwarte- pożyczona
„Przędza”- Gennifer Albin wyd. Literackie -pożyczona




Na drugim zaś :
„Sekret Juli”Tahereh Mafi wyd. Otwarte- pożyczona
„Zbuntowana” Veronica Roth wyd. Amber – również przeczytana, a recenzja się piszę.. pojawi się razem z pierwszą częścią – pożyczona
„Bunt bogini” Josephine Angelini wyd. Amber – ostatnia część jednej z moich ulubionych Trylogii. Pochłonięta w jeden dzień. Niedługo recenzja – własna
„Magiczna gondola” Eva Voller wyd. Egmont- własna

Jednym słowem.. bardzo lekkie lektury zagościły u mnie w domu i chyba takie lubię najbardziej. Nie mogę z nich wyrosnąć. Chociaż się staram i czytam „cięższe” książki, ale one mi jakoś nie idą, dlatego taka pustka tutaj i musiałam dodać stosik.


Znaleźliście coś dla siebie? Polecacie coś? :D  

40 komentarzy:

  1. Aż brzydko powiem.. jest czego, bo książka to cud miód i orzeszki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O, chętnie bym je przeczytała. Nie są to moje upragnione tytuły, ale wszystkie wydają się być ciekawe. Czekam na recenzje i pewnie po którąś z tych książek sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jak najszybciej je napisać :D

      Usuń
    2. Czekam z niecierpliwością :D

      Usuń
  3. Przez burze ognia, Przędza, Sekret Julii, Magiczna gondola - te czytałam, faktycznie są lekkie i przyjemne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałaś akurat te przez które jeszcze nie przebrnęłam, chociaż zaczęłam "Sekret Julii" :D

      Usuń
  4. Wow! Skąd Ty bierzesz te książki??? Też chcę!
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdź sobie takie wspaniałe koleżanki, które też kochają czytać!!
      Dziękuję :D

      Usuń
  5. Z chęcią podkradłabym "Magiczna gondolę", "Niezgodną" i "Zbuntowaną" mam za sobą i są całkiem niezłe, a "Przędza" i "Przez burze ognia" stoją na półce i czekają na swoją kolej :D
    Miłego czytania! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Niezgodną" i "Zbuntowaną" też mam za sobą i muszę przyznać, że pierwsza część była lepsza :D
      Dziękuję :D

      Usuń
  6. no oczywiście polecam "Sekret Julii" ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam czytać i średnio mi się na razie podoba :(

      Usuń
  7. "Sekrety Julii" chętnie bym przeczytała :)Miłej lektury bo jest co czytać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio jakoś nie mam ochoty na jakieś ambitniejsze lektury, więc też sięgam głównie po tego typu książki. "Magiczną gondolę" widziałam ostatnio w bibliotece, więc niedługo pewnie się za nią zabiorę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej! Ja chcę twoją bibliotekę.. bo w mojej takich nowości nie ma :(

      Usuń
  9. Zauroczył mnie twój blog, dodaję się do obserwatorów i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne stosiki! Ja także czasami potrzebuję takich lekkich książek - tym bardziej jeśli mam mało czasu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Hmm.. ach ten czas.. leci jak głupi..

      Usuń
  11. Ciekawy stosik :)
    Masz rację, po co się męczyć z książkami, które Ci "nie idą". Czytanie ma być przyjemnością, a nie męczarnią :) A teraz w wakacje właśnie bardziej przychylam się ku lekkim lekturom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się naprawdę staram przeczytać książki ze starego stosiku.. np. "Imię róży" tylko, że nie idzie.. a szkoda...

      Usuń
  12. Świetny stosik! *o* Tylko pozazdrościć! ^^
    Podkradłabym Ci Przędzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. *_* Ja chcem prawie wsiooo!! Cuda masz, cuda!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak w sumie to polecam na dzisiejszy wieczór "Nazywam się Khan". Mimo, że Cię skusiłam to i tak będziesz odkładać. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale kusisz! :D
      I chyba masz rację.. idę oglądać!

      Usuń
    2. Czekam na opinię za 3 godziny! :D

      Usuń
  15. Same świetne książki, życzę miłego czytania ; D

    OdpowiedzUsuń
  16. "Dobrze, że cierpię ostatnio na bezsenność to chociaż sobie nadrobię." - Prawda? To chyba jedyna zaleta bezsenności: więcej czasu na lekturę. ;) Coś o tym wiem, bo (niestety) mam duży problem ze snem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście tylko w wakacje cierpię na bezsenność- jestem zbyt wypoczęta.
      A plus plus.. właśnie dzisiejszej nocy przeczytałam "Sekret Juli" :D

      Usuń
    2. A ja, niestety, zawsze: nieważne, czy to wakacje, czy rok szkolny, nie mogę więc zwalić winy na stres. ;)

      Usuń
  17. Serio? Nie za dobrze Ci czasem? Nie ma w tym stosie ani jednej złej książki, za to jest kilka, które bardzo bym chciała. Mam nadzieję, że będą Ci się tak bardzo podobać, jak mocno Ci ich zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. To chyba pytania retoryczne :D
    A przekonasz się sama czy mi się podobają czy nie czytając recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie Magiczna Gondola była rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.