poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Wróciłam!


Za szybko mi ten tydzień zleciał. Pewnie nawet nie zauważyliście, że mnie nie było, prawda?
Powiem szczerze, że ja się całkowicie wyłączyłam przez te dni. (dobra prawie.. to nie moja wina, że nie umiem wyłączyć automatycznego sprawdzania maili okey?) :D Było spokojnie. Odpoczęłam i to chyba się liczy. Wzięłam ze sobą cztery książki i ani jednej nie ruszyłam. Dziwne? Możliwe, ale mój wypoczynek skupił się na wegetowaniu na plaży, chodzeniu na spacery i jedzeniu..maatko ile ja jadłam! :d

Teraz pewnie myślicie, a co z pamiątkami? A no nie mogłam się powstrzymać i kupiłam mnóstwo biżuterii, bo bransoletek nigdy za mało. Dobrze kombinujecie.. dałam się też złapać na książkę.. no bo jak to bez książki, prawda? Do tego wpadła mi w oko zakładka .. i to chyba było by na tyle.



Jednak się pochwalę i to szybciutko.. kiedy wróciłam czekało na mnie kilka niespodzianek.
Po pierwsze wygrałam pakiet e-booków w konkursie u cyrysi.

Po drugie i trzecie.. odezwały się do mnie dwie osoby w związku z współpracą.. nie zapeszam, ale może coś z tego wyjdzie? :D

A po czwarte.. jakiś "wariat" zgłosił dawno temu mój blog do konkursu eBuka i jakoś tak ładnie proszę, jeśli lubicie mój blog, wyślijcie maila na adres ebuka@duzeka.pl, a w tytule napiszcie "Szepty Wyobraźni". To chyba tyle, bo się nie orientuję za bardzo co trzeba jeszcze zrobić. Powiem szczerze, że samo zgłoszenie mnie tam przez kogoś było dla mnie OGROMNYM zaskoczeniem i wyróżnieniem, więc no wiecie, nie liczę na to, że coś tam zdziałam, ale mimo wszystko dziękuję.


Nie wiem kiedy pojawią się nowe posty, bo zaczynam kurs jutro i po prostu nie będę mieć zbyt dużo czasu. Zaczęłam czytać "Dom jedwabny" i "Magiczną gondolę" więc spodziewajcie się za kilka dni nadejdę!
Do napisania!

28 komentarzy:

  1. Witam znów w blogosferze i czekam na nowe posty! :) Odpoczynek każdemu czasami jest potrzebny. :)
    Powodzenia w konkursie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie jesteś z nami : )
    Czekam na nowe posty i wysyłam swój głos na Ciebie ; *

    Pozdrawiam, obserwuje i zapraszam do siebie.
    http://naszksiazkowir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnę w wolnej chwili! :D
      I dziękuję :D

      Usuń
  3. Wspaniale, że wypoczynek się udał:) Gratuluję również wygranych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłałam. Życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To świetnie, że wypoczynek był udany! Gratuluję wygranej; ciekawy zakup zakładki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem uzależniona od sprawdzania maili, przekleństwo naszego wieku :)) Zakładka świetna, a książka o Coco zawsze na plus ^^ No i życzę powodzenia w eBuce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki i cieszę się, że już wróciłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Też byłam w tym roku nad morzem, ale przeczytałam zabrane książki, bo mi się nudziło na plaży. ;) Czekam na recenzję ,,Magicznej gondoli". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mi się nie nudziło.. uwielbiam się wylegiwać i odpływać na słoneczku :D
      Mam nadzieję, że się doczekasz, bo coś mi czytanie nie idzie.. :(

      Usuń
  9. Plaża i morze? brzmi jak świetny wypoczynek! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podczas wyjazdu też prawie nie tknęłam zabranej książki :D A tak w ogóle to bardzo fajny blog ^^ no i kupiona przez Ciebie zakładka jest rewelacyjna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Siema, siema elo cześć!
    eM też miała sobie taką zakładkę kupić nad morzem, ale w końcu zdecydowała się na inną :D Nie magnetyczną ;)

    I podziwiam, że tylko jedna książka znad morza nowa. eM nie mogła na wyprzedażach się zdecydować na co wzrok skierować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Dominika miała plan.. mało książek, bo nie miałabym gdzie ich zmieścić :D

      Usuń
  12. Ciesze sie, ze urlop udany!
    Obserwje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.