piątek, 13 września 2013

To mnie kręci

JESIEŃ 




Uwielbiam jesień. Zdecydowanie jest to najpiękniejsza pora roku. Kolorowa, ale równocześnie szara. Ciepła, ale w gruncie rzeczy chłodna. Miła, ale właściwie długa i depresyjna. 
Jesień zawsze kojarzy mi się z radością. Z wielu powodów. 
  • We wrześniu są moje urodziny.

  •  Jesienią są najpiękniejsze i najcieplejsze ogniska. 

  • Jesienią zrywa się dojrzałe jabłka i gruszki.

  • To właśnie w tym czasie zajadam się grzybami, robimy przetwory na zimę, a w całym domu tak pięknie pachnie. 

  • Jesienią uwielbiam biegać.. uwielbiam obserwować zmieniające się liście i całą przyrodę. Miło poskakać przez kałużę i pochodzić po kolorowym, szeleszczącym dywanie. 

  • Jesień to dla mnie czas, kiedy moje życie kulturowe się rozwija. Długie deszczowe wieczory sprzyjają czytaniu książek i oglądaniu filmów, pod kocem z gorącą kawą, czekoladą czy herbatą. 

  • Jesień to również wieczory na bujanej huśtawce, spacery w deszczu i rozmowy, bo przecież każdego w końcu dopada chandra. Chociaż w moim wypadku jest odwrotnie, bo ta pora roku jest tak piękna, że nie da się smucić. 




A wy za co kochacie jesień? A może jej nie lubicie? 

zdjęcia https://weheartit.com (dobierane losowo) 

35 komentarzy:

  1. Jaki słodki Walle! ♥ Ja już dostrzegam kolorowe liście na niektórych drzewach, długie wieczory = czytanie, czyli to, co lubimy najbardziej i dojrzałe owoce. To zdecydowanie plusy jesieni. Jednak boję się trochę tego deszczu, tej szarości i idącym za tym przygnębieniem. A grzybów nie lubię. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przygnębienie najlepsze są filmy i książki.. a na nie mam czas zawsze gdy pada. :p

      Usuń
  2. Lubię jesień za kolorowe drzewa, tzn. liście i nawet czasem za deszczową pogodę, przy której można spokojnie poczytać w łóżku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień i zima zawsze kojarzą mi się z czytaniem w łóżku! :D

      Usuń
  3. Ja lubię, ale już dość chłodno się robi. Ale piękne widoki uchwyciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A robi się robi. Mam nadzieję, że końcówka będzie słoneczna.
      Widoki ja tylko wygrzebałam z internetu.. ;p

      Usuń
  4. Tak, jesień rzeczywiście jest przepiękna. Uwielbiam złote liście, otulone mgłą. Cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam, również kocham jesień. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak Ty uwielbiam jesień, moja ulubiona pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Z bardzo dobrej strony. Ja tylko je "wyszukałam" i "wygrzebałam" ;p

      Usuń
  8. Ja tak jak i ty kocham jesień. Jej po prostu nie da sie nie lubić. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A da się jej nie lubić. Jak jest plucha i kałużę.. idę do szkoły, a jakiś kierowca mnie ochlapie. W tedy jej nie lubię ;p

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ach plucha jest fajna, jeśli ma się kalosze i można skakać po kałużach <3

      Usuń
  10. Jakie cudowne zdjęcia ;)
    Ja kocham jesień za deszcz, kiedy to można zasiąść przy grzejniku z kubkiem kawy i dobrą książką ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesień kocham za gorącą herbatę, jabłka, swetry i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za swetry tak średnio, ale za resztę jak najbardziej :D

      Usuń
  12. Uwielbiam tę kolorową jesień, choć przyznaję, że tęsknię za latem.
    Przepiękne zdjęcia! Po takich obrazkach jak tu jesieni nie kochać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odczuwam zawsze chwilę tęsknoty za latem, gdy muszę z szafy wyjąć kurtkę przeciwdeszczową ;p

      Usuń
  13. Bardzo fajny post! Ja kocham jesień to moja ulubiona pora roku, zgadzam się że o tej porze roku pięknie pachnie w domu i pogoda sprzyja czytaniu :)
    i śliczne zdjęcia wybrałaś !

    OdpowiedzUsuń
  14. Też uwielbiam jesień :) zawsze mnie taka melancholia ogarnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też często coś takiego czuję, zwłaszcza wieczorem ;p

      Usuń
  15. Ja też uwielbiam jesień, to najlepsza pora roku. Wreszcie koniec upałów, których nienawidzę, zaczynają się deszcze, mgły, pierwsze przymrozki. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak pierwsze przymrozki są cudowne.. tak miło szczypie mróz w policzki ;p

      Usuń
  16. Ja bardzo lubię - ale tę barwną, z chłodnymi wieczorami, lekkimi przymrozkami, pogodną:)
    gdy zaczyna się plucha, to przepadam. Mam ogromnie depresyjną naturę, a pogoda okrutnie wpływa na moje samopoczucie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to bywa różnie. Zależy po prostu jaki to dzień i jak przebiega ;p

      Usuń
  17. Piątka, wrześniaczko! Też urodziłam się we wrześniu, choć jeszcze latem :)
    Lubię każdą porę roku, ale jesień uwielbiam. Nawet ostatnio zrobiłam sobie listę (oczywiście opatrzoną mini-rysunkami :D), co cudownego spotyka mnie w jesieni. Sporo tego się znalazło. Uwielbiam kolorowe liście, ten przyjemny chłodek, ciepłe swetry, wieczory z książkami, nieprawdopodobne ilości zielonej herbaty, kasztany, a nawet deszcze. Jeszcze teraz zaczęłam biegać, wszystko czuję się mocniej...

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś jej nie lubiłam, ale z roku na roku coraz więcej piękna dostrzegam. Ta słoneczna jest idealna na spacery wśród kolorowych liści... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesień uwielbiam każdą. Z deszczem i słońcem, po prostu każdą! :-)
    Życie kulturalnie, nie? :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.