piątek, 27 września 2013

To mnie (za)kręci!

Miałam nie dodawać tego postu. Jakoś nie pewnie się jeszcze czuję.. mówiąc o sobie na blogu, ale pomyślałam.. że nikt nie zrozumie mojej ciszy, gdy nic nie napiszę..

W moim życiu troszeczkę się pozmieniało. Troszeczkę się pomieszało.Ogólnie rzecz ujmując nie mam na nic czasu, a zwłaszcza na czytanie, ale to chyba wie już każdy. Jeśli dobrze pójdzie to za kilka tygodni wszystko się zmieni. Zakończę kurs, parę projektów.. zostanie tylko szkoła.. Widmo matury, ale jakoś się nie stresuję jeszcze... 

Dzisiaj jest dla mnie szczególny dzień. 18naście lat temu przyszłam na świat. Przez to też nie mam czasu, bo zamarzyła mi się huczna impreza, ale jakoś nie pomyślałam o tym, że trzeba ją przygotować. I tak leci czas nieubłaganie. Nie mam chyba nic ciekawego do powiedzenia.. właściwie to nie wiem, jak się powinnam czuć. Wiem jedno urodziny kojarzą mi się z samotnością oraz miłością. Ewentualnie z "Plotkarą" i snem, ale to już bardzo ekstremalne przypadki :D Dodałabym jeszcze muzykę.. dużo muzyki i naturalnie książki











Czuje się jakoś tak dziwnie. Nie wiem ile w tym zasługi "dorosłości", a ile po prostu kataru..
Trzymajcie się cieplutko i do napisania.. mam nadzieję.. już niedługo!


Obrazki pochodzą z weheartit.com








22 komentarze:

  1. Uwielbiam piosenkę Radioactive. I wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie lubię muzykę jaką "robi ten zespół" :D
      Dziękuję :d

      Usuń
  2. 100 lat, wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście powiem ci szczerze, że ja się boje skończyc te wyczekiwane 18 lat. Wole byc dzieckiem, nie chce podejmować takie odpowiedzialności. Chcę być FOREVER YOUNG. Cholernie się tego boje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze! Dużo radości, miłości, zadowolenia z życia, więcej wolnego czasu, masy świetnych książek i oczywiście udanej imprezy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszego ;) Dzień przed osiemnastymi urodzinami łzy mi do oczu napływały, bo czułam, że kończy sie coś, co już nigdy nie wróci. A tak naprawdę nic sie nie zmieniło ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      na szczęście ja cały czas miałam mnóstwo pozytywnej energii i dobrze wiedziałam, że nic się nie zmieni ;p

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego! Dużej ilości nowych książek na półce - to przede wszystkim. :D
    Nie ma co się przejmować! Jakoś to będzie. (Taa, mi łatwo to mówić, bo mam zaledwie 15 lat, ale też się przyjmuję wszystkim). Staram się wyłapywać z życia to, co najlepsze. Wszystkie wspaniałe chwile, cudowne momenty. Staram się być każdego dnia jeszcze lepszą. I doskonale wiem, jakie to trudne. Ale wiem też, że to czasami pomaga. Życie. Takie jest właśnie życie.
    Uwielbiam, wielbię i kocham tę piosenkę! Jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Jaki motywujący komentarz :D ech.. :*

      Usuń
  7. Wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka (akurat na ten katar Ci się przyda), radości, spokoju i opanowania (akurat w organizowaniu imprezy), prawdziwych przyjaciół i wsparcia (idealne na samotność), miłości, zdanej matury, spełnienia marzeń, również tych najskrytszych, najlepszych premier książkowych, interesujących podróży w życiu prywatnym, jak i tym w wyobraźni z bohaterami ulubionych powieści. Po prostu wszystkiego, czego będziesz w danej chwili potrzebowała! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi ostatnio wszystko kojarzy się z "Plotkarą". Dziwne... ;p Wszystkiego najlepszego, pogody ducha i duuuużo "Plotkary", która niestety się już skończyła. ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech też tak miałam na początku mojej przygody z GG :D
      A tam.. zawsze jest internet i można wszystkie serie obejrzeć jeszcze raz.. ciągle tak robię!

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.