środa, 2 października 2013

Filmy w pigułce#2

Postanowiłam, że na blogu co jakiś czas będzie się ukazywał post pt. „Filmy w pigułce”. Postaram się w nim opowiedzieć po prostu o filmach, które obejrzałam i w jakiś sposób zapadły w mojej pamięci.

Iluzja(2013)


Nigdy nie przypuszczałam, że sztuczki magiczne mogą być tak wciągające. Wszystko zaczyna się, gdy grupa Iluzjonistów obrabia bank i rozdaje pieniądze zwykłym ludziom. Film to przede wszystkim opowieść o pościgu FBI za magikami. To doskonale kino akcji z wieloma elementami zaskoczenia. Dla samej końcówki warto poświęcić chwilę.  

Dary Anioła. Miasto Kości. (2013)


Nie muszę chyba nikomu streszczać fabuły filmu, ani opowiadać o czym jest prawda? Pierwsza część serii zrobiła na mnie całkiem fajne wrażenie. Gra aktorska nie jest najgorsza. Początkowo Bower nie pasował mi na Jace, ale z czasem i jego polubiłam. Wielkie ukłony dla mojego ukochanego Meyers'a, uwielbiam tego aktora! Miło było jeszcze zobaczyć Headey w innej produkcji niż „Gra o tron”. Całkiem przyjemnie się oglądało. Efekty specjalne dość dopracowane, pasująca muzyka.. czego chcieć więcej?  

Bezpieczna przystań(2013)



Ekranizacja powieści Sparksa. Czego można się spodziewać słysząc nazwisko autora? Pięknej historii miłosnej. Oczywiście ją dostaniemy. „Bezpieczna przystań” to opowieść o kobiecie, która szuka siebie i stara się uciec od przeszłości. To opowieść wielowątkowa, piękna, ale zarazem zaskakująca. Idealna na jesienny wieczór pod kocem, z kubkiem gorącej czekolady. Dla wszystkich fanek miłosnych historii!


Znacie któryś? A może widzieliście coś innego i coś polecacie? 


32 komentarze:

  1. "Iluzja" była świetna, chętnie obejrzę jeszcze raz;) "Dary anioła" też kocham.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko Iluzji nie widziałam, ale dzięki wielkie, zapisuję - będę miała co oglądać! Dwa pozostałe oczywiście widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam "Bezpieczną przystań" i bardzo mi sie podobała, jak wszystkie ekranizacje książek Sparks'a. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy ekranizacjach książek Sparksa można odetchnąć :D

      Usuń
  4. Dary Anioła oglądała - i serdecznie wszystkim polecam - ale Iluzję nie. Chociaż bardzo, bardzo bym chciała. Ostatnio sprawdzałam w Internecie, ale nigdzie nie mogłam tego znaleźć. Ale będę szukać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie sie bawiłam z Iluzją ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam tych filmów ale muszę przyznać że szczególnie ten pierwszy mnie zainteresował :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie cudo.. bo to troszkę za duże słowa.. ale całkiem fajny :D

      Usuń
  8. Iluzja była świetna :) Niedawno oglądałam :D A Miasto Kości w sumie też mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu obejrzeć "Miasto Kości" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze dwa eM oglądała, a jakże! Powie w skrócie: zacne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze dwa to akurat chcę obejrzeć! Smaka mi robicie ;C

      Usuń
    2. To zacznij je smakować, bo warto! :D

      Usuń
  11. "Iluzję" oglądałam :) mocno naciągana, ale i tak jako kino rozrywkowe świetnie spełnia swoje zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i naciągana, ale ogląda się świetnie ;p

      Usuń
  12. Widziałam wszystkie 3 i wszystkie uwielbiam ! Wybrałaś dobrą trójkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bezpieczną przystań bym z chęcią obejrzała:)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Iluzja" cały czas jest w moich planach i muszę to jak najszybciej nadrobić :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.