środa, 16 października 2013

Seriale...

Seriale to moja druga miłość. To właśnie na kolejny odcinek ulubionego hitu znajduję chwilę.. a nie na książki i filmy ..


Rozpoczęły się trzy nowe serie. Seriali z których właściwie tylko jeden" Downton Abbey" uwielbiam całym serduchem (tak ma to związek z moją fascynacją latami 20 XX wieku :D ). 



Zdecydowanie na drugim miejscu postawiłabym "The Orginals" to nowe tchnienie w historię wampirów. Rozpoczął się pierwszy sezon, a więc jest tu po prostu mnóstwo nowości i świeżości. Zdecydowanie na plus.



I ostatni serial, któremu poświęcam czas.. właściwie to z przyzwyczajenia. Piąty sezon zaczął się mało spektakularnie. Powiało troszeczkę nudą, ale ... sentyment jest, a więc oglądam dalej :D


Znacie któryś? A może oglądacie zupełnie coś innego i polecacie?

42 komentarze:

  1. Z chęcią obejrzałabym "Downton Abbey" właśnie ze względu na atmosferę lat '20. Nie słyszałam o "The Originals", ale muszę się im bliżej przyjrzeć :) Ja ostatnio poluję na "Vikingów", a polecam "Demony da Vinci" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Właśnie! Wiedziałam, że miałam coś oglądać.., że ostatnio jakiś serial przykuł moją uwagę.. to były "Demony da Vinci" wielkie dzięki za przypomnienie :D

      Usuń
  2. Uwielbiam "Downton Abbey"-cudowny serial. :) Tyle ciekawych rzeczy tam się dzieje, nie mogę się oderwać od każdego odcinka.
    Opócz tego oglądam (teraz już rzadziej) PLL. Wciągający serial! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DA jest świetny :D Zgadzam się, że tyle się tam dzieje,że gdybym mogła to bym obejrzała cały sezon w jeden wieczór. :D

      Próbowałam kiedyś oglądać PLL, ale po obejrzeniu pierwszego odcinka darowałam sobie.. może to był błąd?

      Usuń
  3. Mmm, "Downton"... Na razie widziałam tylko zdjęcia samych kostiumów, ale już od dawna szykuję się do obejrzenia serialu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kostiumy są dla mnie śliczne.. ach ta moda lat 20 :D Polecam naprawdę!

      Usuń
  4. Obejrzałam Downton Abbey i serial zrobił na mnie takie samo wrażenie jak na obie. Rewelacyjny, nie da się od niego oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak strasznie się cieszę, że ktoś też go ogląda i jest taki popularny :D Cud, miód i orzeszki :D

      Usuń
  5. Nie oglądałam żadnego, ale "Downtown Abbey" wydaje mi się bardzo interesujący, za to wampiry to nie moje klimaty. Po "Zmierzchu" mam na nie alergię, więc unikam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taki! :D A co do wampirów to uważam, że TVD i TO jest dużo lepsze niż "Zmierzch"- mniej cukierkowe;p

      Usuń
  6. "The Orginals" - to dla mnie kompletna nowość, muszę zobaczyć co i jak :) Ja cieszę się z powrotu Supernatural, nie mogłam wytrzymać do 9 sezonu, choć pozostałe osiem nadrobiłam całkiem niedawno :)
    Inne to PLL, True Blood (choć ostatni sezon skończył się dość dziwnie). Bardzo dobry jest także Sons of Anarchy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Supernatural zdarzało mi się oglądać trzy po trzy na TVN 7, ale nie dałam się wciągnąć. True Blood chciałam oglądam jak byłam w gimnazjum, ale wydawała mi się za brutalna, chociaż teraz lubię, ale nie na tyle, żeby oglądać cały czas.
      A o tym ostatnim nie słyszałam... muszę sprawdzić!

      Usuń
  7. Dowton Abbey, zaczęłam oglądać. Ja tak samo VD oglądam z przyzwyczajanie, bo szału to już nie robi ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? już 4 sezon to były flaki z olejem.. zobaczymy teraz ;p

      Usuń
  8. Kiedyś oglądałam kilka odcinków 'Pamiętników Wampirów' i o dziwo mi się spodobał :) A regulnie od 4 sezonu oglądam The Walking Dead :) Coś dla ludzi o mocnych nerwach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TWD ogląda mój kolega i czasami zdarza mi się z nim i przyznam się szczerze, że dzięki temu serialowi każdy horror to dla mnie sielanka ;p

      Usuń
  9. Downtown Abbey na razie mnie nie ciągnie, ale może kiedyś? Wampiry oglądałam na początku ale nie miałam chęci kontynuować - straszna jestem, wiem! Za to od początku miesiąca pochłonęłam 2 sezony Revenge i nie mogę się doczekać kolejnych odcinków - majstersztyk nie zemsta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. nie znam Revenge..ale może warto się rozejrzeć? :D

      Usuń
  10. Dwóch pierwszych seriali nie znam, ale z chęcią się z nimi zapoznam :) Osobiście oglądam Grę o tron i The walking dead :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście też oglądam "Grę o tron" :D Uwielbiam go za tą nieprzewidywalność <3

      Usuń
  11. Nie kojarzę pierwszego, ale z chęcią zobaczę, co też się pod nim kryje:) Pozostałe dwa kocham, choć TVD faktycznie trochę nudne już. U mnie gości także Plotkara, a niedługo znów PLL:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plotkara była boska, ale się skończyła, a ja nie mam zbytni czasu na oglądanie jej od początku, po za tym już wiem kto był Gossip Gilr więc oglądanie ni sprawia już takiej frajdy! :d

      Usuń
  12. Mam podobnie, z tą tylko różnicą, że zamiast seriali wybieram anime, gdzie odcinki mają zwykle jakieś 20 minut. A że na jednym odcinku się zazwyczaj nie kończy to już inna sprawa... ;D
    Poza tym ostatnio postanowiłam, że w końcu obejrzę ostatni sezon House'a. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądam TVD i oczywiście The Originals :D Myślę także nad rozpoczęciem One Upon a Time in Wonderland :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam One Upon a Time .. i byłam zachwycona.. przez pierwszy sezon.. później mi się znudził

      Usuń
  14. Bardzo chcę obejrzeć Downton Abbey, a pozostałe kojarzę, lecz nie oglądam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja oglądałam jedynie Pamiętniki Wampirów i to chyba jedynie dwa sezony w całości. ;) Co Ci mogę polecić ? Pierwszy sezon PLL, bo tyle na razie obejrzałam i Glee, cudowne seriale. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Glee mnie irytował.. nie lubię musicali, a ten serial po to mi podchodzi. A PLL.. może kiedyś :D

      Usuń
  16. Ja ostatnio rozpoczęłam 90210 i chcę zacząć znów "Plotkarę". ;) Nigdy nie słyszałam o "Downton Abbey". Może kiedyś obejrzę. Widzę, że fanka wampirów. Ja już skończyłam TVD, bo zaczęło wiać nudą. Miłego oglądania. :)
    PS W pierwszym akapicie wkradł się mały błąd. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plotkara to moja druga miłość. Istnieje Chuck.. inni to tylko dodatki :D 90210 oglądałam pierwsze dwa sezony później mnie znudził..

      Dziękuję poprawiłam :D

      Usuń
  17. Ja z seriali oglądam Na dobre i na złe, Lekarzy i Czas honoru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam Lekarzy, ale już mi się znudził. A oczywiście, że oglądam "Czas honoru", ale też tylko z przyzwyczajenia..bo dla mnie obecny sezon to jakaś kpina. Zupełnie nie potrzebny!

      Usuń
  18. Ja mam w planach "Downton Abbey". The originals raczej nie zacznę oglądać. Nie podobają mi się Pamiętniki, to nie będę brała się za kolejny romans ten stacji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko polecam DA :D Świetny serial! :D

      Usuń
  19. Oj tak, włączyć taki serial jest łatwiej, bo wiesz, czego się spodziewać, a szukanie dobrego filmu na wieczór czasem zajmuje tyle czasu, że z tego wszystkiego robi się noc :) Bardzo lubię Downton Abbey, teraz oglądam Sherlocka (nadrabiam zaległości) i House of Cards, a tak ogólnie uwielbiam Przyjaciół, Jak poznałem waszą matkę, albo w zupełnie innych klimatach - Czas honoru (chociaż przy piątym sezonie przestałam tak regularnie go śledzić).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąty sezon Czasu Honoru to jakieś kpiny ;/ a szkoda

      Usuń
  20. Myślę, że piąty sezon "Pamiętników" i tak ma lepszy start niż czwarty, jednak masz rację - poziom serialu spada. "The originals" dopiero się zaczęło, ale już uwielbiam tę produkcję. :) Polecam jeszcze "Supernatural" - mój ulubiony serial - opowiada historię dwóch braci polujących na demony, duchy itp. ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. "Oryginals" zaczyna się świetnie, obecnie wypada dużo lepiej niż wiejące nudą "Pamiętniki..." :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.