wtorek, 29 października 2013

Stos#7

Z poprzedniego zostało mi jeszcze prawie dwie książki, a ja już atakuję was kolejnym. Znowu jednak jest bardzo ubogi. Wszystko za sprawą stosu lektur, które otrzymują naklejkę "priorytet"... przyjdzie czas na przyjemności



"Ja, diablica" K.B. Miszczuk wyd. W.A.B 2010 z biblioteki. - wiele dobrego słyszałam o całej tej serii, więc nadszedł czas, że muszę się z nią zapoznać.
"Pod dwiema kosami czyli przedśmiertne zapiski Żywotnego Mariana" D. Noszczyńska  wyd. Sol 2011 - świetna książka! Przeczytana jednym tchem.. niedługo recenzja :D
"Życie artystek PRL" S. Koper wyd.Czerwone i Czarne 2013- początkowo książka do prezentacji, ale z niej zrezygnowałam... mimo wszystko wciągnęły mnie biografie sławnych kobiet więc ją dokończę.

Do tej zacnej listy proszę dodać "Chłopów" "Zbrodnię i karę" "Proces" "Ludzi bezdomnych" oraz "Wesele". Zapowiada się ciężki listopad, ale nie dam się tak łatwo!

Znaleźliśie coś dla siebie? Coś polecacie?

22 komentarze:

  1. Każdy z tych tytułów bardzo mi pasuje, włącznie z lekturami, ale że szkołę już od dawna mam ze sobą, to obowiązkowa literatura wzbudza u mnie sentyment :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na chwilę obecną lektury wywołują białą gorączkę ;p

      Usuń
  2. "Ja diablica" - bardzo chętnie też bym przeczytała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze stosu chętnie przeczytałabym "Życie artystek PRL", bo bardzo lubię czytać takie pozycje :) Natomiast z lektur bardzo podobały mi się "Wesele" oraz "Zbrodnia i kara", "Ludzie bezdomni" i "Chłopi" też nie okazali się najgorsi, natomiast "Proces" strasznie mnie znudził i ledwo dobrnęłam do końca. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zbrodnia i kara" na chwilę obecną nie jest w moim guście ;/

      Usuń
  4. Bardzo dobrze wspominam "Ja, diablica". Muszę w końcu zmotywować się, aby sięgnąć po kolejne części. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie polecała ją moja koleżanka, więc mam nadzieję, że będzie dobrze :D

      Usuń
  5. Wspaniały stos! Zazdroszczę książki "Życie artystek PRL".
    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam "Ja, diablica" to lekka, przyjemna książka, dla Ciebie w sam raz po tych ciężkich lekturach ;) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja, diablica chciałabym kiedyś przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Diablice i Anielice też mam w swoich planach, ale biorąc pod uwagę obecne zapasy, to wolny czas dla nich znajdę pewnie w przyszłym roku ;) powodzenia w szkolnych lekturach. już niedługo weekend to będzie chwila oddechu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety weekend zapowiada się równie pracowity jak tydzień, ale chyba będę musiała zrobić sobie książkowe wieczory :D

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.