piątek, 8 listopada 2013

Seriale...

Cóż.. jestem nieodpowiedzialna! Totalnie nie odpowiedzialna.. Nie uczę się... nie czytam książek. Nie chce mi się robić nic pożytecznego... no może prócz oglądania serialu... Hmm..zastanawiam się, że skoro zdaję maturę z historii i oglądam serial o Marii Stuart to chyba się czegoś uczę prawda?! Ach...zawsze znajdę jakieś usprawiedliwienie..!

Reign 


Cudowny! Odkryłam go wczoraj dzięki koleżance i obejrzałam naraz wszystkie trzy odcinki! Wciąga.. niesamowicie. Jak dla mnie wizualnie genialny. Dzisiaj skonfrontowałam wstępne informacje o Marii Stuart i muszę powiedzieć, że dość wierne w chwili obecnej odzwierciedlane są jej losy. Muszę.. muszę dodać o pięknym, cudownym... ogólnie chyba się w nim zakochałam..w Tobbym Ragbo  aktorze, który gra Franciszka! Do tego niesamowita rola Spranga(król Henry II) i Follows (królowa Katarzyna). Odorbinkę dziwne wydawało mi się wprowadzenie w tle muzyki współczesnej.. dziwnie się ogląda walkę, gdy towarzyszy jej utwór Pompei... ech :D Ale polecam gorąco! 

Dracula



Kolejnym moim małym odkryciem jest Dracula! Właściwie już całkiem sporo notek o serialu w blogosferze, ale muszę powiedzieć, że są do moich dość podobne. Większość zaczęła go oglądać ze względu na Myersa, który jest cudny! Zakochałam się w nim w Tudorach, jak i w Mieście Kości więc.. kiedy tylko zobaczyłam zwiastun Draculi wiedziałam, że to coś dla mnie. Godny polecenia, chociaż pierwszy odcinek średnio mnie zachwycił, ale jest nadzieja, bo się rozkręca! 


***Hmm.. nawiasem mówiąc dzisiaj są urodziny Brama Stokera, więc.. dziękujemy bardzo za niesamowitego Draculę i za jego historię! :D ***

Znacie któryś? Oglądacie? A może znacie któregoś z odtwórców ról z innych filmów? 

11 komentarzy:

  1. Chętnie obejrzałabym obie serie <3
    Uwielbiam Drakulę! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę obejrzeć oba seriale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnego z seriali nie znam, ale chętnie obejrzałabym pierwszy z nich. Myślę, że powinien mi się spodobać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Draculę nawet zaczęłam oglądać, ale jakoś się spłoszyłam bo przecież jeszcze się wciągnę a oni przerwą nadawanie ?? Nie cierpię jak tak robią ;/ co do tego pierwszego serialu to pierwsze słyszę ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem taką maniaczka seriali jak ty, ale oglądam ostatnio regularnie The Walking Dead :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę obawiam się tego fantasy w Reign, bo Demony Da Vinci mi się nie podobały, a tam zastosowano podobny zabieg. Ale spróbuję, bo to w końcu historyczne i to w mojej ulubionej tematyce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądam dużo seriali, więc na te pewnie nie znajdę już miejsca;( Chociaż Reign wydaje się mi nawet ciekawe;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie mam czas na seriale, ale mam zamiar to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uprzejmie proszę o niekuszenie mnie serialami! Z góry dziękuję. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądam oba i jestem zachwycona! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.