sobota, 1 marca 2014

Stos #8

To, że miałam przerwę nie oznacza, że nie stałam się posiadaczką kilkunastu nowych książek. Dzisiaj prezentuję "Stos", który już prawie w 100% mam przeczytany. Co więc to oznacza dla was? Ciągłą dawkę postów bez żadnych dziur! :D 
A więc patrzcie, podziwiajcie i komentujcie....



Od dołu prezentują się dumnie książki : 

"Szmaragdowa tablica" Carla Momtero wyd.Rebis str 667 - moja osobista,prezent jeszcze świąteczny po "Wiedeńskiej grze"  nie mogłam się oprzeć
"Inferno" Dan Brown wyd. Sonia Draga str. 592 - moja osobista, wspominałam, że uwielbiam Browna? :D 
"Wiedeńska gra" Carla Montero wyd.Rebis str.372 - moja osobista. Bardzo bardzo na tak!
"Elyria. Polowanie na czarownice" Brigitte Melzer wyd. Świat Książki str.320 - własna. Upolowana na wyprzedaży. Wielka niewiadoma, którą polecam ;d 
"Czas żniw" Samantha Shannon wyd. SQN str513- pożyczona. Odsyłam do recenzji! 
"Piękny kraj" Alan Averill wyd. Akurat str. 367 - pożyczona. Powieść z gatunku science- fiction.. cóż.. niedługo wyrażę o niej swoje zdanie...
"Dziewczyna i chłopak wszystko na opak" Wemdelin Van Draanen wyd. Galeria Książki str. 223
moja własna, ale powiem jedno...wyrosłam z takich książeczek
"Francuska oberża" Jaulia Stagg wyd.Świat Książki str. 254- moja własna. Również upolowana na wyprzedaży. Lekka idealna na zimne wieczory! 

Coś dla was? Znaleźliście jakąś książkę na marcowe wieczory? 

30 komentarzy:

  1. Dla mnie chyba nic, ewentualnie mogłabym się zapoznać z Czasem żniw, ale życzę udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że nic nie przypadnie Ci do gustu i wiesz co powiem? Bardzo dobrze! Bo gdybyśmy czytały to samo jakbym mogła u ciebie odnaleźć jakieś perełki, których nie znam? Hę? :D

      Usuń
  2. Z chęcią podkradłabym książkę Dana Browna ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to nie wiem czy warto... bardzo schematyczna...xD

      Usuń
  3. Czas Żniw! Muszę wreszcie to przeczytać. A reszty książek ze stosiku nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy stosik :) Czytałam jedynie "Czas żniw", który to spodobał mi się :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się bardzo rozczarowałam nowym Brownem, schemat, schemat i jeszcze raz schemat. Następnej książki już nie kupię, szkoda pieniędzy i czasu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też to zauważyłam i bardzo mnie zdenerwował. Miałam już przeczycie, że Brown nudzi jak czytałam "Zaginiony symbol", ale chciałam mu dać szansę.. ech szkoda czasu rzeczywiście.

      Usuń
  6. Czas żniw całkiem miło wspominam. Wiedeńską grę mam na półce i w planach, jeśli to spotkanie będzie udane, to wtedy sięgnę po Szmaragdową tablicę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mojej recenzji... I gwarantuję Ci, że skusisz się na "Szmaragdową tablice"!

      Usuń
  7. Napawam się widokiem Twojego stosiku i kocham to, że ludzie czytają książki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaa... cóż bym miała robić.. jeśli nie czytać książki? :D

      Usuń
  8. Piękny stosik. Bezapelacyjnie ukochaną książką z niego jest "Czas Żniw", absolutnie niesamowita książka, nie mogę się doczekać kolejnego tomu!
    A tak w ogóle bardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też.. odliczam po cichu dni do premiery!
      Ps. nie ma za co dziękować!

      Usuń
  9. Stosik imponujący :) czekam na resztę recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Inferno mam w planach, już niedługo, koleżanka mówiła, że ma, więc trzeba będzie pożyczyć. :) Miłego czytania. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnio mi się podoba. Schematycznie bardzo ...
      Dziękuję...

      Usuń
  11. Czytałam Czas żniw - znakomita książka. Szmaragdowa tablica też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak obie książki są godne polecenia! :D

      Usuń
  12. Czytałam tylko "Czas żniw", ale mam wielką ochotę na "Szmaragdową tablicę". Życzyłabym przyjemnej lektury, ale skoro już wszystko przeczytałaś, to przyjemnego pisania raczej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym pisaniem to różnie bywa.. trzeba mieć czas.
      Ale tak dziękuję :D

      Usuń
  13. Ile dobrego! Zazdroszczę! Piękny kraj, czas żniw... oj podkradłabym :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.