sobota, 22 marca 2014

Stosik #9


Bardzo niewielki stosik. Z dwóch powodów. W ostatnich tygodniach marca i w kwietniu będę miała wiele, wiele do zrobienia. Ogólnie rzecz ujmując.. książki, podręczniki i nauka. Sami rozumiecie.. maj nadciąga. Obiecałam sobie jednak, że nie zaniedbam znowu bloga. Stąd dwie książki, które zalegają u mnie na półce od X czasu i chyba nadszedł ich czas.


"Słodki zapach brzoskwiń" Sarah Addison Allen wyd.  Znak 2011 str.297

"Alibi na szczęści" Anna Ficner- Ogonowska wyd. Znak 2012 str. 653

Obie książki są moje i grzecznie czekają od września aż nadejdzie ich czas. 

Znacie je? Od której zacząć? 

Ps.  Chcę kupić czytnik ebooków. Powiedzcie mi proszę jaki macie w swoich domach i jaki polecacie? Oczywiście pamiętając, że jestem licealistką i kupię sobie to cacko za własne, ciężko odłożone pieniądze... ! Z góry dziękuję za każdą odpowiedź, radę itp. 

10 komentarzy:

  1. Fajny stosik. Nawet nie wiem, od której bym zaczęła oO

    Hm... ja mam w domu Kindle Paperwhite. Czytnik idealny - nic dodać, nic ująć < 3 Pojemny (mam na nim 600 ebooków zgranych), łatwy w użyciu, nie męczy oczu... : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam swego czasu "Słodki zapach brzoskwiń". Taka kobieca powieść obyczajowa z lekkim wątkiem kryminalnym.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Alibi na szczęście" i na mnie czeka. Mam całą trylogię na półce, ale wciąż brakuje mi czasu i chęci, by się za nie zabrać. A "Słodki zapach brzoskwiń" kusi i mnie.
    Jeżeli chodzi o czytnik to polecam Kindle Classic (4 lub 5, różnią się tylko kolorem obudowy). Jest intuicyjny, łatwy w obsłudze i tani w porównaniu do innych modeli. Bateria długo trzyma, pamięć pozwala na dużą ilość książek (ponoć 1200, ale ja nie miałam okazji przekonać się do takiej ilości, bo co przeczytam to kasuję, obecnie mam około 50 na czytniku i pamięci mam sporo). Ja mam model 4 z reklamami (wyświetla się mały pasek na dole w menu i jako wygaszacz ekranu, w trakcie czytania się nie pojawiają i nie przeszkadzają). Ja swój kupiłam ponad rok temu za 318zł z włączoną w to przesyłką, teraz są tańsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam czytnika, więc nie pomogę. Alibi na szczęście jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Książek niestety nie znam...
    Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam ,,Alibi na szczęście" - lekka, ciepła obyczajówka ;) Czytnika niestety nie mam, więc tutaj ci nie pomogę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tylko "Alibi na szczęście" i bardzo lubię. W sam raz na stresy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodki zapach brzoskwiń również czeka na mojej półce.

    Alibi na szczęście czytałam - najlepszy tytuł serii, reszty mogłoby nie być ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Alibi..." mam, ale nie czytałam, a książki Joanny Opiat-Bojarskiej jeszcze nie mam, ale czytałam poprzedni jej kryminał i polecam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.