środa, 19 marca 2014

To mnie kręci


W "To mnie kręci" było już strasznie dużo rzeczy. Jeszcze trochę i skończą mi się pomysły.. wpadłam więc na pomysł podzielenia się z wami informacjami o moich ulubionych zespołach. Na pierwszy ogień idzie amerykańska grupa : 

IMAGINE DRAGONS




Imagine Dragons, to czteroosobowa grupa założona w Las Vegas w 2008 roku, grająca alternatywny rock.
Obecny skład zespołu: Dan Reynolds - wokal, instrumenty klawiszowe, Kazanie Wayne - gitara, Ben McKee - bas, Daniel Patzman - perkusja.
Po wygranej w konkursach muzycznych, zespół wszedł do studia po raz pierwszy w 2011 roku. Na swoim koncie mają kilka mini-albumów, między innymi "Imagine Dragons EP" z 2009 roku, "Hell and Silence" wydaną rok później czy "Continued Silence EP" z 2012 roku.
Również w 2012 roku wydali swój pierwszy longplay - "Night Visions". Znalazło się na nim jedenaście utworów, promuje go singiel "It's Time". Prace nad materiałem na debiutancki album trwały dwa lata.*



Za co uwielbiam tych chłopaków? Za głos wokalisty i bas! Nie będę się o nich rozpisywać... łapcie moje ulubione piosenki i cieszcie ucho Danem :p 





Może uważni fani filmu "Intruz" pamiętają ostatnie sceny filmu? Pamiętacie.. na pewno jak głównych bohaterów  odnajdują "innych". Właśnie w ostatniej scenie leciała piosenka Imagine... niestety nie mogę znaleźć tej sceny we wszystko posiadającym Internecie więc pocieszę was tym filmikiem....

Lubicie ich? Znacie? A może to nie wasze klimaty? I czy chcecie dowiedzieć się czego jeszcze słucham? Piszcie komentujcie! Śmiało!

5 komentarzy:

  1. Gosiarella zna i lubi...bardzo :) A <3 Radioactive! Do tego teledysk jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam, uwielbiam.... mogłabym słuchać non stop.
    Zakochałam się w Radioactive, a dalej już poszło.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Radioactive, It's time, a także Demons uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. A szkoda! Przesłuchaj parę utworów może akurat?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.