piątek, 9 maja 2014

Stos#10


Przeczytanie dwóch książek ze Stosiku 9 było dla mnie wielką udręką i jakoś tak się ułożyło, że nie udało mi się skończyć dwóch książek. Zabrałam się za kolejne i tak prezentuje się wam kolejny STOS! 

I. A. Dumas "Hrabia Monte Christo" Książnica, Katowice 1989- z biblioteki.Na zdjęciu tylko część I, ale mam wszystkie III i czyta czytam czytam i się nie mogę nadziwić! Uwielbiam Hrabiego de Monte Christo
II. M. Bułhakow "Mistrz i Małgorzata" - pożyczona. Recenzja już się ukazała o tutaj
III. A. Sapkowski "Ostatnie życzenie" wyd. SuperNowa - pożyczona, ale aż mi się zachciało na nowo przeczytać "Wiedźmina" i chyba to zrobię już niedługo!
IV. M. Young "Krwawy szlak" wyd. Egmont- pożyczona. Wielka niewiadoma, chociaż wiem, że się pojawia ostatnio w blogosferze, ale ja nie mam czasu czyta waszych recenzji. Zobaczymy...
V. S. Ee "Angelfall. Penryn i świat po"- pożyczona. Recenzja już się ukazała o tutaj
VI. K. Millay "Morze spokoju" wyd. Jaguar. - pożyczona. Na tą powieść od dawna polowałam i czuję, że spędzę z nią miło czas. 

Wydaje mi się, że wszystkie te powieści powinnam szybciutko przeczytać, bo jakoś uczyć mi się nie chce, a potrzeba mi wiele spokoju i relaksu przed "armagedonem" więc co robię całymi dniami...czytam!

Znaleźliście coś dla siebie? A może polecacie coś innego? Właśnie.. co ostatnio czytacie?

34 komentarze:

  1. Niebawem sama biorę się za Morze spokoju - nie mogę się doczekać :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie świetne książki! Zyczę Ci duuużo czasu na czytanie i samych przyjemnych chwil z lekturą :)
    Chętnie podebrałabym Morze spokoju oraz Angelfall :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mistrza i Małgorzatę uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też znajdzie się ta powieść na wysokim miejscu :D

      Usuń
  4. Mistrza muszę nadrobić, Hrabiego też bym z chęcią czytnęła i to samo tyczy się Wiedźmina ;) Udanej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała seria o Wiedźminie jest świetna ("Sezonu..." jeszcze nie przeczytałem - boję się :p), a "Angelfall" i "Krwawy szlak" chcę przeczytać. :)

    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Wiedźmin to klasyka, ale czytałam ją tak dawno, że już słabo pamiętam ;[

      Dziękuję :D

      Usuń
  6. Zazdroszczę "Krwawego szlaku", "Morza spokoju" i "Hrabi Monte Christo". "Mistrza i Małgorzatę" także chcę przeczytać, ale na razie odkładam na potem :) Jeśli chodzi o Wiedźmina, to niedawno skończyłam "Chrzest ognia" - Sapkowski to geniusz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się.. Sapkowski jest genialny! :D

      Usuń
  7. Muszę w końcu przeczytać "Mistrza i Małgorzatę", bo nie mam pojęcia, jak owa lektura udała mi się umknąć podczas nauki w liceum. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie się czyta. Klasyka w najlepszym wydaniu :D

      Usuń
  8. ,,Mistrz i Małgorzata" to książka idealna. Nie dziwię się, że zrobiła na Tobie tak wielkie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo miałam po niej kaca książkowego :D

      Usuń
  9. Właśnie skończyłam czytać Parabellum II, z Twojego stosu mam ochotę na Hrabiego Monte Christo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie dziwię się, że masz bo to świetna lektura :D

      Usuń
  10. Mistrz i Małgorzata - uwielbiam!
    Świat Po - niedługo będę miała i już doczekać się nie mogę :)
    Krwawy szlak - całkiem przyjemna, sporo się dzieje.
    Morze spokoju - tak zachwalana, że aż sama zapragnęłam przeczytać.

    A ja obecnie zaczytuję się w Tonącej dziewczynie C. Kiernan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świat Po- bardzo mnie rozczarował :D

      O nie znam książki, którą czytasz.. ale nic.. zaraz się coś o niej dowiem! :D

      Usuń
  11. O rany, jaki fajny stosik! A "Mistrza..." gorąco ci polecam, to moja ukochana książka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno przeczytana i jak u Ciebie i u mnie znalazła się wśród ulubionych powieści :D

      Usuń
  12. Zazdroszczę Angelfall, a Krwawy szlak mam i ja :) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Mistrz i Małgorzata" to wspaniała książka, ale nie potrafię jej zrecenzować. Nawet nie chcę. Nie chcę psuć jej klimatu. :)
    A reszty w sumie nie czytałam i jakoś mi się nie chce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście... zrecenzowanie tej powieści było nie lada wyczynem. I obawiam się, że po ukazaniu się recenzji (która nie jest doskonała) powieść straciła troszkę z klimatu ;/

      Usuń
  14. Trzy z samego dołu są wspaniałe, a zwłaszcza Angelfall <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mnie Angelfall odrobinę rozczarowało...;/

      Usuń
  15. Wiedźmin najlepsza perełka, ale za to Angelfall mi znajoma odradzała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza część jest ciekawa, ale druga,, troszeczkę mnie rozczarowała ;(

      Usuń
    2. Rozumiem, że mówisz o Angelfall? ;) Nie wiem, więc się nie będę wypowiadać, ale no przez podobne opinie nie do końca mam ochotę po nią sięgać.

      Usuń
    3. Oczywiście, że o Angelfall! Gdzież tam .. Wiedźmin i rozczarowanie! :D

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.