środa, 11 czerwca 2014

Stos#11


Kto by się spodziewał, że maj będzie taki owocny. Zabawne, że mimo matur udało mi się przeczytać wszystkie książki z wcześniejszego stosika, a to jak na mnie ogromny wyczyn. Dzisiaj prezentuję wam moje zdobycze książkowe, ale uwaga... nie ma tu wszystkich propozycji, bo gdzieś skubane się schowały...

Nie przedłużając moje plany czytelnicze na czerwiec, a może i nawet lipiec wyglądają tak: 
P.Skokowski, Autostopem przez życie, wyd.Muza 2014- własna. Nie chwaląc się to moja nagroda za te wszystkie ciężkie lata nauki. Nie miałam jej w planach, ale oczywiście przeczytam i zobaczymy. 
A.Rice Wywiad z wampirem, wyd. Rebis 2009- z biblioteki. Już od dawna miałam zamiar zapoznać się z tą powieścią autorki. Wielkim klasyku o wampirach. Powiem, że recenzja już napisana, czeka na publikację.
L.Corona, Córka markizy, wyd. Nasza Księgarnia 2012- z biblioteki. O to jest bardzo ciekawa powieść. Natrafiłam na nią przypadkiem i skuszona okładką postanowiłam się z nią bliżej zapoznać. Obecnie jestem zachwycona, a przeczytałam dopiero 139 stron. 
C. Clare, Mechaniczny anioł, wyd Mag 2013-pożyczona. Książki Clare już mam dawno za sobą. Zakochałam się w całej serii Dary Anioła, ale nie mogłam się przekonać do Diabelskich maszyn. Kiedyś już czytałam Mechanicznego anioła, ale mnie nie wciągnął, postanowiłam dać mu kolejną szansę!
B. Ashton, Podwieczność, wyd. Papierowy Księżyc 2013- pożyczona. Prawdę mówiąc nie mam pojęcia o czym jest ta książka. Pożyczyłam ją i czekam na jakąś niespodziankę. 
J. Baggot, Nowa ziemia, wyd.Egmont 2012- pożyczona. Kolejna książka zagadka. Kojarzę ją z blogów, ale znowu nie wiem co mnie czeka. Coś dużo zagadek przede mną :D 
K.Derting, Przysięga, wyd. Amber 2013- pożyczona. Skusiła mnie okładka i porównanie do Igrzysk śmierci i Niezgodnej. Nie przepadam za "taką reklamą", ale co tu dużo mówić to kusi. 
C.Strayed, Dzika droga,wyd. Znak 2013- własna. Wyobraźcie sobie, że mam tą powieść już od 10 miesięcy. To cudowny prezent na moje urodziny z fajną dedykacją. Ciągle odkładałam przeczytanie tej książki. Sama nie wiem dlaczego.. może coś będzie z nią nie tak, a może wręcz przeciwnie? Zobaczymy
L.A Weatherly, Anioł, wyd.Świat książki 2014- pożyczona. I kolejna książka, którą pożyczyłam, gdzieś widziałam, ale nie wiem o co chodzi. Ten stosik jest ciekawy. Zaufałam innym :d 
A. Condie, Dobrani, wyd. Prószyński i S-ka 2011- pożyczona. Cudowna okładka mnie skusiła. Treść też, ale chyba bardziej okładka. 
J. Green, Gwiazd naszych wina- jak widać mam czytnik. Na czytniku wychwalana przez cały świat książka. Ja się jej troszkę obawiam, ale obiecałam, że przeczytam, bo przecież jak nie przeczytam to nie ma sensu iść do kina, prawda? 

Wszystkie powieści leżą sobie na czasopismach Colorful Media. Czytam po niemiecku, angielsku i francusku, dobra w tym ostatnim to raczej oglądam obrazki. 


Prawdę mówiąc nie wiem kiedy to przeczytam. Nie spodziewałam się, że aż tak mnie poniesie i będzie tyle ciekawych propozycji do czytania. 

Znaleźliście coś dla siebie? Od czego mam zacząć? O czym chcecie przeczytać najpierw? 







35 komentarzy:

  1. Też chcę!! *.*
    Polecam oczywiście Dary Anioła! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnej z tych książek, więc tym bardziej czekam na Twoje opinie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram aby się pojawiły jak najszybciej ;p

      Usuń
  3. Nic nie czytałam, ani też za bardzo nie kojarzę, więc ci nie pomogę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Córka markizy" mnie interesuje i czekam z niecierpliwością na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna książka! :D już niedługo recenzja :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Pięknie się obłowiłaś :) Wiedźmin jak dla mnie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety musiałam z przyczyn wyższych oddać go do biblioteki :( i dopiero w sierpniu będę mogła go przeczytać ;(

      Usuń
  6. Bardzo fajny stosik :) "Wywiad z wampirem" też bardzo chciałam przeczytać i nawet już kiedyś wypożyczyłam tą książkę z biblioteki, ale musiałam ją oddać zanim nawet obejrzałam pierwszą stronę. Ale jeszcze do niej wrócę :P "Podwieczność" właśnie skończyłam czytać, a ja jako miłośnik mitologii, odebrałam ją pozytywnie. Jestem ciekawa twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Podwieczność" dała radę. Zapraszam za kilka dni do przeczytania recenzji

      Usuń
  7. Mi "Diabelskie maszyny" bardzo się podobały. "Podwieczność" jest...ciekawa. "Nową Ziemię" możesz spokojnie czytać- jest świetna :)
    Chętnie podkradłabym "Anioła".
    "Gwiazd naszych wina" jest przepiękną książką i myślę, że każdy powinien ją przeczytać. Można wyciagnąć naprawdę wiele wniosków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obym się w końcu przekonała do "Diabelskich maszyn". Podwieczność dała radę. Nową Ziemię zacznę czytać na dniach, za to opinia o "Gwiazd naszych wina" już wisi na blogu :D
      A co do "Anioła" nie oddam bo bardzo ją polubiłam :D

      Usuń
  8. Ależ stosik! Owocnej lektury życze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na Twoją opinię GNW, a Mechanicznego anioła w tej okładce z chęcią bym Ci podkradła.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opinia już jest :D Średnio mi się podobała ;/

      Usuń
  10. Żadnej nie znam, ale okladni sa przepiekne :")

    OdpowiedzUsuń
  11. No, no, noooo... Cudny stosik! Podebrałabym Ci co najmniej 3 pozycje ;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ale owocny stosik. Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale zazdroszczę! Będziesz miała co czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Intrygujący stos ;) Życzę udanej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej zazdroszczę Ci Greena na czytniku! Muszę skądś wytrzasnąć trochę "groszy", bo zwariuję. Chciałam iść do kina, ale najpierw muszę przeczytać książkę, a to długo potrwa... Uh!
    Podziwiam Cię, że jednak mimo matur przeczytałaś wszystkie pozycje ze stosika. Ja miałam spory zastój, ale później ruszyłam z podwojoną mocą! No i teraz sporo też Ci się nazbierało. Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się udało naciągnąć rodziców :D
      Też się zdziwiłam, że dałam radę wszystko przeczytać, a przy tym "dorwać" tyle nowych książek :D
      Dziękuję!

      Usuń
  16. Chętnie przeczytałabym ,,Autostopem przez życie". Już dawno nie czytałam żadnej książki podróżniczej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.