środa, 30 lipca 2014

Stos #12

Wiele perełek pojawi się w dzisiejszym Stosie. Praktycznie żadna z tych książek nie pojawiła się tutaj przypadkiem, czy też pod wpływem jakiegoś impulsu. Powoli staję się krytycznym czytelnikiem, który jak najmniej strara się dać porwać chwili i szaleństwu. Stąd też moje zdobycze prezentują się następująco


"Rezydencja"Krzysztof Bielecki - książka od autora. Już raz miałam okazję zapoznać się z dziełem pana Krzysztofa, dletego też teraz nie odmówiłam i muszę powiedzieć, że jeszcze nie jestem w stanie wyrobić sobie o niej zdania.- własna
"Anna i pocałunek w Paryżu" Stephanie Perkins - cóż.. to raczej nie jest książka wysokich lotów! Co więcej zaprzecza mojemu dobremu gustowi czytelniczemu, ale jest tak urocza, że muszę wam o niej opowiedzieć. -własna
"Ostatnie spotkanie w Paryżu"Lynn Iheene- powieść o którą walczyłam jak lwica w bibliotece. Już od bardzo, bardzo dawna chciałam ją przeczytać. Mam nadzieję,że Paryż nie zawiedzie.- z biblioteki
"Pod słońcem Toskanii" Frances Mayes- ach.. jak ja uwielbiam ten film! Gdy tylko zobaczyłam książkę w bibliotece wiedziałam, że muszę ją poznać. - z biblioteki
"Dar Juli" Teherej Mafi - hłehłe... chciałam przeczytać bardzo, ale jakoś jak ją dostałam to mi się odechciało. Czeka cierpliwie na półce- pożyczona 
"Wierna" Veronica Roth- podobnie jak wyżej. Czekałam i nie mogłam się doczekać. Jak mam to mi się odechciało. Co ze mną nie tak? - pożyczona
"Ukryta brama" Eva Voller- kolejna część serii, którą czyta się równie dobrze jak poprzednie!- własna prezent
"Ołówek" Katarzyna Rosicka- Jaczyńska- książka polecona. Wielka niewiadoma, ale biorę w ciemno jeśli właśnie ta osoba mówi, że coś jest dobre. Zazwyczaj ma rację, a dodatkowo postanowiłam, że od teraz w każdym stosiku będzie książka polskiego autora! - pożyczona
"Dziewczyna na Times Square" Paulina Simons- a ta powieść trafiła do mnie przez przypadek. Poszukiwałam innej książki, znlazłam ją, ale w roztargnieniu wzięłam z półki w bibliotece właśnie tą powieść i tak postanowiłam ją przeczytać. 
"Złodziejka książek" Markus Zusak- ach cóż to za perełka. Dostałam w nagrodę za wszystkie moje lata nauki. Żałuję, że w okładce filmowej, ale lepszy rydz nic nic! - własna prezent. 
English Matters wydanie specjalne- co powiem, a powiem, że wydanie specjalne naprawdę godne uwagi! 

I jak wam się podoba mój stos? Znaleźliście coś dla siebie? A może wręcz przeciwnie? 







42 komentarze:

  1. Wydanie specjalne magazynu to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę ciekawe. Na dniach naskrobię parę słów :D

      Usuń
  2. Dominiko! Ja przeczytałam "Dziewczynę na Times Square", ciekawe czy Ci się spodoba. "Ostatnie spotkanie w Paryżu" - to mnie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa jak to będzie z tą "Dziewczyną ...", a na "Ostatnie spotkanie w Paryżu" to już polowałam od daawna!

      Usuń
  3. "Złodziejki książek" Ci zazdroszczę. Wydanie specjalne English Matters mam i nie dość, że okładka taka pozytywna, ładna to jeszcze wnętrze bardzo ciekawe! Już pospiesznie przejrzałam i będzie to miła nauka. "Pod słońcem Toskanii" nie doczytałam do końca... Nie mogłam znieść opisu piaskowania belek na kilkadziesiąt zdań, niekiedy nawet stron. Zdecydowanie lepiej jest obejrzeć ekranizację bez znajomości książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne odczycie co do English Matters. Nie. nie nie... nie mów, że "Pod słońcem Toskanii" nie jest tak fajne jak film! ;(

      Usuń
  4. Ależ stos! Owocnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Anna i pocałunek w Paryżu" bardzo mi się podobała:) Jestem ciekawa tego "Ostatniego spotkania w Paryżu", a "Złodziejkę książek" od dawna chcę przeczytać. A poza tym bardzo ciekawy stosik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Anna i pocałunek w Paryżu" przeczytałam już jakiś czas temu i to naprawdę miła lektura. Pozostałe.. przekonam się niedługo!

      Usuń
  6. Od dłuższego czasu mam chęć na "Złodziejkę książek", ale akurat ktoś ją wypożyczył z biblioteki. >,< Może następnym razem na nią trafię. Też mam kilka książek, które odechciało mi się czytać, gdy już je zdobyłam, więc chyba wszystko w porządku. Albo obie mamy jakoś nie po kolei... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Złodziejka..." jest moja własna osobista! :D
      A co do naszego "skrzywienia" to sama nie wiem...

      Usuń
  7. Ukrytą bramę czytałam, a Złodziejkę książek mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "ukrytą bramę" czytam.. całkiem miła :D

      Usuń
  8. Czytałam "Ukrytą bramę", bardzo mi się podobała :) Zresztą tak samo jak i dwie poprzednie części :) Podkradłabym Ci natomiast "Złodziejkę książek" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oddam :D
      A co do "Ukrytej bramy" jestem w trakcie czytania.. Całkiem fajna!

      Usuń
  9. "Ostatnie spotkanie w Paryżu" czytałam i bardzo mile je wspominam. Paryż w tej opowieści jest naprawdę urokliwy, nawet podczas wojny... Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wyjątkiem Złodziejki książek" nie znam żadnego z tych tytułów. Życzę przyjemnej lektury i czekam na opinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że uda mi się je szybko napisać :D

      Usuń
  11. Polecam Złodziejkę książek :3
    Czytałam też "Dziewczynę na Time Sqare" i bardzo mi się spodobała.
    Fajny stosik. Szkoda, że ja nie potrafię się powstrzymywać od zakupów...
    Pozdrawiam i życzę miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam długą przejść drogę,żeby się nauczyć powściągliwości :D

      Usuń
  12. Życzę pasjonującej lektury! Dodam coś od siebie, bardziej podoba mi się to starsze wydanie Złodziejki Ksiażek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardziej podoba. Jest takie klimatyczne, ale cóż jak to mówią "darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda" i cieszę się z takiego wydania jakie mam :D

      Usuń
  13. Złodziejkę książek chętnie bym skradła ;)
    Pozdrawiam i życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama piękności!
    Nie powinnaś się zawieść!

    OdpowiedzUsuń
  15. Złodziejka książek jest super! :D Wierną mam u siebie i będę czytać, ale niestety - przez durne komentarze niektórych osób na fanpageach na FB znam zakończenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie!Mam nadzieję, że ja się nie dowiem jak się skończy...!

      Usuń
  16. Jak ja lubię patrzeć na stosiki, a że żadnej z książek nie czytałam tym bardziej czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miło popatrzeć ;) Życzę owocnego czytania i samych świetnych recenzji!

    OdpowiedzUsuń
  18. "Anne i pocałunek w Paryżu" męczę już od jakiegoś czasu, ale według mnie jest nudna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie momentami była dziecinna i banalna, ale ogólnie przypadła mi do gustu! ":D

      Usuń
  19. Złodziejka książek mi się podobała, choć nie zachwyciła tak, jak się tego spodziewałam. Z kolei Wierna byłaby dobra... gdyby tak wiele rzeczy Roth nie zrobiła źle. Ja się rozczarowałam, ale może ty będziesz mieć lepsze odczucia.
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  20. Złodziejka książek <3 Stosik ciekawy, życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.