niedziela, 10 sierpnia 2014

Dwa lata! :D



Gdzieś między pierwszym, a drugim oddechem powstało to miejsce. Wirowało i dryfowało na obrzeżach mojej głowy, by w końcu dać się porwać szalejącym falom wyobraźni. Nieskładnie powstawały pierwsze słowa, złożone z nieskończonej ilości tańczących liter. W oddali majaczyły się nowe myśli i pragnienia. By w ostateczności spłynąć na wirtualny papier waszej świadomości. 

Dokładnie czternastego lipca dwa tysiące dwunastego roku, w słoneczne popołudnie, pewna dziewczyna zasiadła niezgrabnie na progu swego domu, z laptopem w rękach i postanowiła skleić kilka słów o tym co kocha najbardziej o balsamie duszy i wyobraźni- książkach. 

I tak pokonując przeciwności zawistnego internetu stworzyła Szepty Wyobraźni. Miejsce, które stało się czymś na wzór pamiętnika, w którym może opowiedzieć o wszystkim co w jakiś sposób na nią wpływa, cieszy, smuci czy też inspiruję. 

Nieznośna jest dla mnie świadomość, że przegapiłam swoją drugą rocznicę. Oczywiście są winni, a raczej jeden najgorszy winowajca- komputer, ale z drugiej strony jest on moim najlepszym współtowarzyszem i nie mam serca się na niego gniewać. 

Zastanawiam się co mogę napisać. Czy dziękować wam wszystkim i każdemu z osobna, a może po prostu uśmiechnąć się smutno i czekać do następnego roku, by sączyć urodzinowego szampana na jakieś egzotycznej wyspie? 

Wiem, że za kilka dni pojawi się KONKURS, ale muszę jeszcze dopracować szczegóły. Bądźcie czujni i cóż... wielkie, przeogromne podziękowania za to, że nadal tutaj wpadacie, chociaż mnie już jest tutaj co raz mniej.  


30 komentarzy:

  1. No to wszystkiego najlepszego! :D Życzę Ci samych fantastycznych książek, i dużo weny do prowadzenia bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję i czekam na konkurs! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się szybko uwinąć z jego organizacją :D

      Usuń
  3. Gratuluję dwóch lat. Życzę kolejnych miesięcy w blogosferze, przynoszących satysfakcję i radość ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę kolejnych rocznic.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pozostaje nic innego - gratulację! Życzę wytrwałości, bo znam wiele blogerek, które żegnają się z blogosferą po tak długim okresie czasu, mam nadzieję, że masz w sobie dużo satysfakcji :D

    http://dzikie-anioly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już chwilę zwątpienia.. ale mi przeszły.

      Usuń
  6. Gratuluję Ci tej rocznicy. Mam nadzieję, że blogowanie daje Ci mnóstwo radości i masz zamiar świętować co najmniej kilka następnych rocznic.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje się należą, i najszczersze życzenia kolejnych lat owocnego pisania! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!
I życzę kolejnych dwóch lat w blogosferze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, dwa lata to sporo czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. 100 lat dla bloga! niechaj wiernie się pisze i dobrze Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Jak ten czas szybko upływa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje drugiej rocznicy :) I życzę kolejnych :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.