środa, 17 września 2014

Ulubione hobby





Kolejny dzień wyzwania. Wpadajcie i podziwiajcie blog Ulii
Dzisiaj będzie krótko i tylko jedne zdjęcie. Nie wiem czy czytając tytuł posta mieliście jakieś wątpliwości. Zastanawialiście się chociaż przez chwilkę jakie jest moje ulubione hobby? Mam wielką nadzieję, że nie....

Dowodem na tą wielką i bezgraniczną miłość jest właśnie to miejsce. Miejsce, w którym możecie przeczytać o każdej książce, która miała dla mnie jakieś znaczenie lub chociaż znalazła się w zasięgu mojego wzroku. 

Wiem, że przez to całe wyzwanie troszeczkę zaniedbałam recenzję, ale wiecie przecież, że najnowsza opina już jest "Ołówek"- czytajcie i komentujcie równie ochoczo jak posty związane z wyzwaniem. 


11 komentarzy:

  1. A ja się zawahałam nad Twoim hobby. Książki to oczywistość, ale wiele osób poza książkami ma jeszcze jakieś inne hobby ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie tak, że nie mam innych zainteresowań, po prostu cieżko mi by było zrobić zdjęcie...:D

      Usuń
  2. Cieszę się, że masz taką pasję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tyle zainteresowań, że ciężko byłoby wymienić je wszystkie. Na szczęście książki mają to do siebie, że są niesamowicie różnorodne i mogę dzięki nim rozwijać się na wielu polach.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nie wiem, czy koniecznie książki byłyby pierwsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobnie jak Aneta, myslałam, ze podasz niecoo inne hobby, ponieważ każdy odwiedzający wie, ze kochasz czytać.. A ja chetnie dowiedziałabym sie co jeszcze oprócz tego lubisz robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biegam, gram na gitarze, jestem serialomaniaczkę i kinomaniaczką. Robię biżuterię (chociaż ostatnio starasznie to zaniedbałam), uczę też dzieci znajomych ;d I wiele wiele wiele innych rzeczy, ale po prostu książki są nadal na pierwszym miejscu. :D

      Usuń
  6. Fajne zdjęcie, ja też kocham czytać :D Ta miłość będzie towarzyszyć mi całe życie.

    OdpowiedzUsuń
  7. o tak książki można wszędzie o i każdej porze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe hobby. sama uwielbiam czytać i potem o tym pisać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i jeszcze bardziej dziękuję za komentarz, jaki napisałeś.